Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

verlaten tankstations

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • verlaten tankstations

    Hé BD's,
    Ik ben op zoek naar verlaten benzinestations in Oost- of West-Vlaanderen. Passeer je soms voorbij een afgebladderd gebouw met een benzinetank waar nog belgische franken op staan? Een huis of fabriek met een beroeste tank is ook goed. Ik wil er een fotoreeks van maken voor de cursus fotografie die ik volg. Wil je de lokatie niet prijsgeven op het forum (ik weet dat urbexers graag nogal geheimzinnig doen over een lokatie) dan kan je me ook mailen.
    Het is niet de bedoeling om "binnen te dringen". Enkel de typische buitenkant interesseert mij.
    Dank je wel voor de tips.

  • #2
    Re: verlaten tankstations

    Doel -Oost Vlaanderen bv, plat gefotografeerd, maar in een uitstap naar Doel meegenomen.
    https://ggpics.be/

    Comment


    • #3
      Re: verlaten tankstations

      Dank je wel Guido, maar ik heb gehoord dat Doel volledig is afgesloten nu en dat je er niet meer in kan Maar dit is precies wat ik zoek

      Comment


      • #4
        Re: verlaten tankstations

        Oorspronkelijk geplaatst door katleenvdp Bekijk bericht
        Dank je wel Guido, maar ik heb gehoord dat Doel volledig is afgesloten nu en dat je er niet meer in kan Maar dit is precies wat ik zoek
        Doel is alleen s' nachts afgesloten van 22u tot 6u s' morgens.Door een slagboom.In die periode kan je er in met een Eid nummer of via de intercom van de politie.
        https://ggpics.be/

        Comment


        • #5
          Re: verlaten tankstations

          Ik vond al dat het zo'n drastische maatregel was; Nu ik heb toch geen zin om er 's nachts rond te lopen. Mercikes

          Comment


          • #6
            Re: verlaten tankstations

            Zelfde tankstation andere setting

            Fuji XH-1 / en een stel fijne glazen.

            Comment

            Working...
            X