Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gorges du Verdon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gorges du Verdon

    Ik begin nu toch wel echt heimwee te krijgen naar de vakantie en de zon!!!
    Genieten jullie even mee?






    Bedankt voor het kijken en de comments.

    Grts, Koen.
    Last edited by Nxke; 3 december 2012, 17:55. Reden: Update geplaatst
    De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!

  • #2
    Re: Gorge de Verdon

    Mooi, wel jammer van die struiken vooraan bij de eerste.
    Leuk dat er leven in het water zit.
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

    Comment


    • #3
      Re: Gorge de Verdon

      De eerste geeft al een indruk van scheef te staan.
      De tweede staat heel duidelijk scheef. Rechtzetten kost je de top van de berg.
      Van waardering geniet ik.
      Van kritiek leer ik.

      Comment


      • #4
        Re: Gorge de Verdon

        Volg Plaatwerker. Beiden rechtzetten ( op zicht )
        Wel mooie kleuren en contrast, geen blauwzweem
        Photography is an art of observation.

        Comment


        • #5
          Re: Gorge de Verdon

          Twee mooie foto's van deze prachtige streek. Voor het rechtzetten zou je bij de eerste kunnen kijken naar het stukje oever helemaal in de verte, maar hoe schuin verloopt dit stuk ??
          Voor de laatste zou ik het begot niet weten, misschien eens kantelen tot je een beter gevoel krijgt...... ik weet het niet.

          PS Los van de foto's, het is wel Gorges du Verdon hé, want iedereen heeft toch ook graag zijn naam juist geschreven niet .

          Groetjes

          Comment


          • #6
            Re: Gorge de Verdon

            Misschien hebben jullie wel gelijk maar ik vind het toch een hele moeilijke om recht te zetten.
            Door de schuine rotsen die in het water verdwijnen krijg je een vertekend (verwarrend) beeld.
            Als de top van de berg eraf moet om hem recht te krijgen dan blijft hij maar staan zoals hij is

            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
            PS Los van de foto's, het is wel Gorges du Verdon hé, want iedereen heeft toch ook graag zijn naam juist geschreven niet .
            Foutje in de titel is rechtgezet Djivan
            De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!

            Comment


            • #7
              Re: Gorge de Verdon

              de tweede is mi de beste, niet rechtzetten is geen goed resultaat
              de bootjes drijven naar de kant
              mvg Wilfried

              7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

              Comment


              • #8
                Re: Gorge de Verdon

                Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk bericht
                de tweede is mi de beste, niet rechtzetten is geen goed resultaat
                de bootjes drijven naar de kant
                Mag ik eens vragen op wat jullie zich baseren voor die scheefte ? Aan de bootjes zie ik het niet hoor.
                Ik heb daar ook al menig foto genomen vanop die brug, en echt ik zou het niet weten of deze nu recht of scheef staat.
                Groetjes

                Comment


                • #9
                  Re: Gorge de Verdon

                  met gebouwen zie je het beter hé
                  het eerste wat mij opviel als ik de foto opendeed
                  mvg Wilfried

                  7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

                  Comment


                  • #10
                    Re: Gorge de Verdon

                    Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                    Mag ik eens vragen op wat jullie zich baseren voor die scheefte ? Aan de bootjes zie ik het niet hoor.
                    Ik heb daar ook al menig foto genomen vanop die brug, en echt ik zou het niet weten of deze nu recht of scheef staat.
                    Groetjes
                    Ik zou mij baseren in foto #2 op het bootje dat dwars van de rotswand rechts
                    weg vaart. Dat vaart dan min of meer evenwijdig met de camera-achterwand.
                    Uitgaand van normaal gedrag van het water daar (waterpas) zou de waterlijn
                    van het bootje ongeveer horizontaal mogen worden gezet. Het is een klein
                    referentiepunt dus daarom druk ik mij wat behoedzaam uit. Het zal grotendeels
                    op zicht/gevoel moeten gebeuren. Hier helpt ShiftN absoluut niet.
                    Van waardering geniet ik.
                    Van kritiek leer ik.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Gorge de Verdon

                      Dan toch maar eens een poging gedaan en een update geplaatst, ik heb me gericht op het witte bootje in het midden.
                      Ik moet toegeven dat het er beter (rechter) uit ziet maar ik vind het toch jammer dat die bergtop eraf is.
                      Wat denken jullie ervan?

                      Ik denk dat ik volgende zomer toch maar terug ga om een nieuwe foto te maken
                      De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Gorge de Verdon

                        hij staat miss een beetje rechter maar geef mij toch maar de eerste versie

                        Comment

                        Working...
                        X