Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

i hate you

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • i hate you

    Alle commentaar welkom, eerste week met men nieuwe lens, macro


    update:
    Last edited by sam de graeve; 1 december 2012, 21:24.
    Canon eos 550D/18-55 mm IS/55-250 mm IS

  • #2
    Re: i hate you

    't Is een beetje heel onscherp, maar die blik is wel goud waard. Persoonlijk vind ik het jammer
    dat je niet op ooghoogte met je beestje staat.
    Proficiat met je aankoop, en veel plezier ermee he!
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

    Comment


    • #3
      Re: i hate you

      Inszesaad, totaal niet scherp, mooie kleuren, maar dat is het dan. spijtig
      Renée

      Comment


      • #4
        Re: i hate you

        volgens mij update iets beter, maar niet zo veel
        Canon eos 550D/18-55 mm IS/55-250 mm IS

        Comment


        • #5
          Re: i hate you

          't Is beter, maar 't is nog beter om gewoon een nieuwe kans af te wachten. Persoonlijk ben ik daar al van geleerd.
          Niet goed, vuilbak in... En op naar de volgende.
          facebook
          Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

          Comment


          • #6
            Re: i hate you

            ok bedankt, je hebt gelijk
            Canon eos 550D/18-55 mm IS/55-250 mm IS

            Comment


            • #7
              Re: i hate you

              Proficiat met je nieuwe lens. Spijtig genoeg is de foto niet scherp, zoals mijn voorgangers reeds zeiden.
              Misschien kun je even je camerainstellingen bij deze foto vermelden, zodat we je tips kunnen geven voor een volgende keer.
              Groetjes,
              Dominic

              Comment


              • #8
                Re: i hate you

                Exposure Time: 1/400 sec
                F-Number: f/2.8
                Exposure Program: Manual
                ISO Speed Rating: 400
                Lens Aperture: f/2.8
                Canon eos 550D/18-55 mm IS/55-250 mm IS

                Comment


                • #9
                  Re: i hate you

                  Ik zou naar f4 gaan. En je sluitertijd wat omlaag, 1/400 is nu ook niet nodig als ze stilzit he.
                  Voor buitenfoto's zet ik mijn iso nooit hoger dan 200, hoe hoger hoe meer ruis he.
                  Wellicht is f2.8 je grootste diafragma opening, het is geweten dat bij vol open diafragma het heel moeilijk is om
                  een goeie scherpte te krijgen, en als je focus verkeerd ligt... Ik kan er van meespreken, ik ben koppig en trek op 1.8.
                  facebook
                  Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                  Comment


                  • #10
                    Re: i hate you

                    Je hebt hier gekozen voor f2.8, dan heb je een heel beperkte dof en wordt het al moeilijker om de scherpte op de juiste plaats te krijgen.
                    Tenzij je met een 400mm deze foto gemaakt hebt staat je sluitersnelheid zeker hoog genoeg, dus de onscherpte in deze foto is bewegingsonscherpte.

                    Ik zou voor deze foto mijn toestel op diafragmavoorkeuze gezet hebben, met een f4 of hoger.
                    Iso zo laag mogelijk houden en zien dat je sluitersnelheid 1,5x hoger is dan je brandpunt.

                    edit: jill was me voor
                    Groetjes,
                    Dominic

                    Comment

                    Working...
                    X