Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

achtergrondsysteem van Interfit opbouwen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • achtergrondsysteem van Interfit opbouwen

    Zijn hier handige mensen die weten hoe je het achtergrondsysteem van Interfit (Interfit wall bracket) aan de muur of aan het plafond moet vastmaken? Er is namelijk geen handleiding meegeleverd en er zitten zeer speciale schroeven bij waarvan ik niet weet hoe ik ze moet gebruiken. Het komt van bij Konijnenberg.

    Het systeem:


    De schroeven:

  • #2
    Het zijn keilbouten. Gaatje in de muur boren met juiste diameter, dan de bout met de metalen (plug) in het gat steken en aandraaien. Systeem zit muurvast verankerd en was voor mij destijds de reden het systeem aan te schaffen.

    'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

    Comment


    • #3
      Re: achtergrondsysteem van Interfit opbouwen

      Een plastieken plug hoeft dan helemaal niet meer?

      Comment


      • #4
        Re: achtergrondsysteem van Interfit opbouwen

        Oorspronkelijk geplaatst door kleintje Bekijk bericht
        Een plastieken plug hoeft dan helemaal niet meer?
        neen, is veel sterker dan een plastieken plug...
        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

        Comment


        • #5
          Re: achtergrondsysteem van Interfit opbouwen

          Ik snap niet waarom men steeds bouten bij leveren zonder te weten op welke ondergrond deze moet gebruikt worden.

          Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
          neen, is veel sterker dan een plastieken plug...
          Ik ben akkoord, maar toch even het volgende.
          Zulke bouten wordt het meest gebruikt bij volle steen/beton, bij gebruik van snelbouwsteen zal deze moeilijk vast(steen pulveren) en zelfs durven loskomen, zelfs op voegen.
          Voor snelbouwsteen heb je speciale pluggen voor holle ruimtes.

          http://apps.fischer.de/poc/default.aspx?sprache=NL&ekat=$EKAT-HK-NL


          Iedereen heeft recht op een veilige, comfortabele en duurzame omgeving om in te wonen, verblijven of werken. Ontdek onze oplosssingen!

          Never resist temptation or it could go away...
          Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel :rolleyes:

          Comment


          • #6
            Re: achtergrondsysteem van Interfit opbouwen

            Oorspronkelijk geplaatst door foto4fun Bekijk bericht
            Ik snap niet waarom men steeds bouten bij leveren zonder te weten op welke ondergrond deze moet worden.
            Gewoon tegen stenen muur. Maar hoe weet je hoe diep het gat moet zijn? Even diep als het omhulsel?

            Comment


            • #7
              Re: achtergrondsysteem van Interfit opbouwen

              Oorspronkelijk geplaatst door kleintje Bekijk bericht
              Gewoon tegen stenen muur. Maar hoe weet je hoe diep het gat moet zijn? Even diep als het omhulsel?
              je hebt steen en steen, maar het zijn verschillende soorten van steen, dus moet je goed weten welke soort
              Diepte zeker de lengte van de bout, ondiep is zinloos, ook niet te diep dat je niet door de muur boort.
              Boor met de juiste boordikte staat normaal vermeld op de bout iets van M6, M8... zo niet met schuifmaat de dikte meten(de bus)
              Never resist temptation or it could go away...
              Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel :rolleyes:

              Comment

              Working...
              X