Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eerste upload hier

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • eerste upload hier

    Hallo iedereen,
    Ik neem al een tijdje foto's met een canon bridge camera maar ben vorige week overgeschakeld naar een DSLR camera. De canon D60 met een 18-135mm lens. Ik zet dus mijn eerste stappen in de wereld van de spiegelreflex. Meteen heb ik al gemerkt dat de 18-135 niet interessant is voor macrofotografie, zal mij dan ook binnenkort een macro-lens moeten aanschaffen.

    Graag even jullie commentaar bij deze foto:

    mijn website met meer foto's: www.daviddeman.be

  • #2
    Re: eerste upload hier

    Moderator Note: Test geslaagd: zichtbare foto van reglementaire afmetingen, al had-ie nog groter gemogen, nl. tot 900px langste zijde; jouw foto is maar 640px op de langste zijde. De EXIF zitten nog in de foto, en dat wordt door velen hier geapprecieerd. Ik vermoed wel (trouwens uit je EXIF af te lezen ) dat het om een 60D gaat ipv om een D60. D vooraan is Nikon, behalve de allereerste Canon dSLR(s). Dank om in het Testforum te oefenen (met posten), maar voor commentaar verwijs ik je graag naar onze Fotohoek, en daarom zal ik ook straks of morgen deze topic sluiten. Als ik de topic niet zou sluiten, zou je zogezegd aan het "cross-posten" zijn, en dat is niet toegelaten.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment

    Working...
    X