Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De laatste novemberdag. 2 Met update.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De laatste novemberdag. 2 Met update.

    Brrr ik stond niet zo ver van deze man, 't was klikken en gebaren
    van niets...
    Mijn drempelvrees krijgt goeie oefeningen.

    f4 1/125 iso200



    Nog een beetje verscherpt, meestal lukt dat niet meer indien foto niet scherp
    is, maar toch even proberen.



    Met de crop, maar ik weet het zo niet goed...



    Bedankt om te kijken iedereen.
    Last edited by jill.tje; 1 december 2012, 21:17. Reden: Update. (en er ging wat mis...)
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

  • #2
    Re: De laatste novemberdag. 2

    Vindt het een geslaagde opname,Links een beetje af,maar dan staat de persoon weer te centraal denk ik,grts,Jozef
    Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

    Comment


    • #3
      Re: De laatste novemberdag. 2

      Voor mij niet scherp genoeg Jill.
      mvg,
      Eddy
      Smaken verschillen

      Comment


      • #4
        Re: De laatste novemberdag. 2

        Een klapke met de man maken en dan vragen of je een foto van hem mag maken is waarschijnlijk not done in straatfotografie? Het eerste wat me opviel is het niet echt ideale standpunt, je bent duidelijk een stuk kleiner dan die man. Zonder bril zou hij ook mooier zijn denk ik.

        Comment


        • #5
          Re: De laatste novemberdag. 2

          Hij stond daar al "pissed", omdat zijn vrouw de hele snoepwinkel achter hem aan het leegkopen was
          en dan heb jij nog de stoutigheid om hem ongevraagd op de korrel te nemen
          ge ziet het zo op zijn gezicht.
          perman
          canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

          Comment


          • #6
            Re: De laatste novemberdag. 2

            Wel, dat vond ik nu net zo aantrekkelijk in dit beeld. Door dat ik inderdaad kleiner ben, lijkt het alsof hij zo
            echt op mij neerkijkt, (en dat doet hij ook haha) en zijn blik spreekt boekdelen. Dat is voor mij, los van de technische kant .

            Hoh, het vragen... Zou ik nog niet durven hoor, ik gebaar altijd van niets, hahaha maja.
            Vind het wel een uitdaging om mensen hun blikken en gedachten vast te leggen. Maar volgende keer misschien toch mijn 55-200 erop zetten,
            alhoewel... Dan had ik nooit die blik...
            Maar der zit toch iets zachtaardigs in zijn blik ook, weet het gelijk niet goed.
            facebook
            Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

            Comment


            • #7
              Re: De laatste novemberdag. 2

              goeie up, ik zou snijden links langs de paal
              mvg Wilfried

              7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

              Comment


              • #8
                Re: De laatste novemberdag. 2

                Ik vind ook dat je hier toch wat lef moet hebben ; het eerlijks (en wettig) zou het vragen zijn, maar dan is de naturel eraf natuurlijk! Toch een verdienstelijk beeld!
                vriendelijke groeten, Sien

                Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                Comment


                • #9
                  Re: De laatste novemberdag. 2

                  Tof beeld, maar nu even iets anders... Wat als die meneer jouw foto hier tegenkomt... Hij heeft zijn toestemming niet gegeven om die foto te nemen, laat staan op het www te publiceren. Of ben ik mis? En het is niet zo dat hij zich in een menigte bevindt.
                  Mag dat dan wel? Dit is gewoon een vraag hè, omdat ik me dat zèlf afvraag... Iemand die daarvan op de hoogte is?
                  Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

                  Comment


                  • #10
                    Re: De laatste novemberdag. 2

                    Oorspronkelijk geplaatst door Muse Bekijk bericht
                    Wat als die meneer jouw foto hier tegenkomt... Iemand die daarvan op de hoogte is?
                    Tja da's eigenlijk een goeie vraag, maar er worden hier nu zoveel foto's gepost van mensen die begod niet weten dat ze op de foto staan.
                    Geen idee eigenlijk, ergens lijkt het wel logisch dat je daar toestemming voor nodig hebt, maar aan de andere kant toch ook een onbegonnen zaak om dit
                    ''te bestrijden''? Stuff to think.
                    facebook
                    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                    Comment


                    • #11
                      Re: De laatste novemberdag. 2

                      De blik van deze man maakt de foto, maar hij is spijtig genoeg net niet scherp genoeg.
                      Toch een mooie poging voor een eerste keer straatfotografie vind ik.

                      Vragen om een foto zou ik zelf niet doen, want dan gaan ze poseren.
                      Groetjes,
                      Dominic

                      Comment


                      • #12
                        Re: De laatste novemberdag. 2

                        Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
                        De blik van deze man maakt de foto, maar hij is spijtig genoeg net niet scherp genoeg.
                        Toch een mooie poging voor een eerste keer straatfotografie vind ik.

                        Vragen om een foto zou ik zelf niet doen, want dan gaan ze poseren.
                        dat vind ik er ook van;

                        groetjes

                        Comment


                        • #13
                          Re: De laatste novemberdag. 2

                          Hoi jill, ik zou het ook niet vragen, ik doe het ook niet. Uw drempelvrees zal je wel overwinnen. Als de mensen het liever niet willen zullen ze het wel laten weten en kan je dan nog de foto wissen terwijl ze erbij staan. Zo doen wij ( David en ik ) het ook.
                          Groetjes.

                          Comment


                          • #14
                            Re: De laatste novemberdag. 2

                            laatste d beste.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • #15
                              Re: De laatste novemberdag. 2

                              Dank je wel iedereen. Meestal als ze niet goed zijn gooi ik ze nu in de vuilbak he, ander en beter.
                              Deze ga ik toch wel houden, de expressie van de man vind ik te goddelijk.
                              Weet nog niet dewelke. Bedankt om jullie meningen he!
                              facebook
                              Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                              Comment

                              Working...
                              X