Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

van dslr naar systeem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • van dslr naar systeem

    Hallo,

    Ik heb nu momenteel een Nikon D7000 met een aantal lenzen en accessoires. Kortom een hele rugzak vol met materiaal.
    Maar deze rugzak staat daar nu een aantal maanden onaangeroerd. Nu merk ik wel dat ik regelmatig foto's neem met de camera van mijn smartphone.

    Nu vroeg ik mij af of ik dan niet beter mijn D7000 en al hetgeen erbij hoort verkoop en mij een systeemcamera koop zoals de Nikon 1. Aangezien deze compacter is en ik misschien dan terug zin krijg in het fotograferen.

    Graag jullie mening hierover. Of eventuele reacties van mensen die misschien ook van een dslr overgestapt zijn naar systeemcamera of dergelijke.

    Grtz
    “The Earth is Art, The Photographer is only a Witness ”

  • #2
    Re: van dslr naar systeem

    Al dat alaam. Op welke tijdspanne heb je dat verzameld vraag ik mij af?

    stuur mij eens een PB ivm Manfrotto 055XPROB + 498RC4
    Flickr één
    Flickr two

    Comment


    • #3
      Re: van dslr naar systeem

      Indien je nu al een beetje tevreden bent en plezier beleeft aan het nemen van
      foto's met je smartphone, dan ga je met een systeemcamera waarschijnlijk een
      heel mooi compromis bereiken. En die Nikons zijn tenminste nog echt klein...

      Comment


      • #4
        Re: van dslr naar systeem

        Misschien helpt een prime (35mm) al enorm veel: is zeer licht en ook tof om mee te fotograferen. Maar als het dan nog te zwaar is, is zijn de Nikon 1's een enorme verbetering qua gewicht en grootte, beeldkwaliteit is ook fantastisch, zeer clean tot iso 1600 en enorm dynamisch bereik.

        Comment

        Working...
        X