Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het schietkraam...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Het schietkraam...

    ISO 800.
    F/2.8 (raam scherp, groen erachter wat blurry).
    Sluitertijd 1/800... Rondlopen in donkere ruimtes en vergeten iso aan te passen... ik ken mijn fouten

    Ik heb met photoshop en shiftn geprobeerd dit recht te trekken,
    maar dit is beste resultaat tot nu... ik ben echt geen held in perspectief dingen....
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

  • #2
    Re: Het schietkraam...

    Rechttrekken in PS met het snijkader is hier de oplossing (voor de juiste werkwijze even googelen). Fluitje van een cent.
    Kijk hier maar eens.
    Je kan de foto nu na het rechttrekken ook nog zo gaan snijden dat je symmetrie bekomt, maar daar ligt de keuze bij jou.
    Groetjes

    Comment


    • #3
      Re: Het schietkraam...

      Schiet(k)raam was een betere titel geweest.

      leuke foto goed gezien
      Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6

      Comment


      • #4
        Re: Het schietkraam...

        leuke foto
        maar ik verslikte me wel in mijn Duveltje toen ik hem zag, kwa scheefte....
        die is toch gemakkelijk recht te zetten hoor
        zoals Djivan eerder aantoonde
        indien het niet lukt, moet je het maar vragen (we zijn hier oa om te leren, hé
        ik probeer...
        mijn Fijsboecq en mijn flickr

        Comment


        • #5
          Re: Het schietkraam...

          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
          Rechttrekken in PS met het snijkader is hier de oplossing (voor de juiste werkwijze even googelen). Fluitje van een cent.
          Kijk hier maar eens.
          Je kan de foto nu na het rechttrekken ook nog zo gaan snijden dat je symmetrie bekomt, maar daar ligt de keuze bij jou.
          Groetjes
          Inderdaad zo gefixt maar iedereen komt wel eens dingen tegen die in eerste instantie heel moeilijk lijkt, het enige wat ik kan adviseren is het gewoon te doen tot dat het lukt

          Comment

          Working...
          X