Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste huwelijk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eerste huwelijk

    Zowel voor mij als voor het koppel hun eerste huwelijk


  • #2
    Re: Eerste huwelijk

    Dan bij een volgende keer eens aandacht besteden aan detailwerking in
    het bruidskleed. Misschien kan je nog iets redden vanuit de RAW.
    Die witte kleding kan zo lastig zijn als sneeuw.
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

    Comment


    • #3
      Re: Eerste huwelijk

      Komt misschien ook door de bewerking? Vind hem persoonlijk een beetje teveel bewerkt, als je kijkt naar het koppel
      hun huid... Maar dat is mijn smaak he. Hoop je een mooie shoot had en het koppel tevreden is! (En jij ook.)
      facebook
      Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

      Comment


      • #4
        Re: Eerste huwelijk

        Beetje speciale bewerking waar je ofwel voor ofwel niet voor bent.
        Als het koppel deze bewerking maar leuk vind, dat is het voornaamste.

        PS Ik hoop dat het voor jou niet het laatste huwelijk (qua fotograferen) was , en voor hen wel (qua huwen)

        Groetjes

        Comment


        • #5
          Re: Eerste huwelijk

          Ik wens deze twee veel geluk toe.
          De foto, een overheersende blauwzweem. Dat kan je nog verminderen.
          Photography is an art of observation.

          Comment


          • #6
            Re: Eerste huwelijk

            het wit is uitgebrand, ik weet uit ondervinding dat de familie dit mooi vindt, ik zou dit niet goed vinden
            mvg Wilfried

            7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

            Comment


            • #7
              Re: Eerste huwelijk

              Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk bericht
              het wit is uitgebrand, ik weet uit ondervinding dat de familie dit mooi vindt, ik zou dit niet goed vinden
              zo is dat, ze kijken niet naar de technische zaken waar wij wel naar kijken,
              ook al vinden zij deze mooi,goed en weet ik veel wat nog allemaal, na een tijdje gaan ze hem beu zijn,
              als je plaatje technisch klopt gaan hij langer aangenaam blijven om naar te kijken.
              ik spreek uit ondervindning, mijn vrouw heeft enkele foto's van onze dochter op haar bureau staan, regelmatig vraagt ze om nieuwe, als de foto technisch klopt vraagt ze me dit veel minder snel.
              ik vraag ook steeds waarom ze een andere wil, meestal is ze hem gewoon beu gezien, als het plaatje technisch wel juist zit geeft ze al reden dat ze een nieuwe wil omdat onze dochter al heel wat verandert is in tussentijd.

              allé zo denk ik er toch over.
              ('t zou ook kunnen dat ze wil stoefen met mijn foto's en daarom .....)

              on toppic: ik zou hier heel graag het origineel eens van zien, de bewerking is niet echt mijn ding.

              groetjes
              renske

              Comment


              • #8
                Re: Eerste huwelijk

                Sorry voor mij heeft de foto te veel blauwzweem zelf het gras is blauw en in het wit van het kleed zit zoals reeds aangehaald weinig detail, Er kan nog wel een en ander aan worden gedaan maar of het echt een topper word, daar heb ik mijn twijfels over
                Renée

                Comment


                • #9
                  Re: Eerste huwelijk

                  Hey allemaal
                  Merci voor de reacties.
                  Het koppel was tevreden, maar mensen zijn inderdaad snel tevreden. Ik fotografeer voornamelijk andere zaken dus jullie kritieken waren mij nog niet super opgevallen. Enkele grote puntjes waar ik voortaan op ga letten.
                  Merci

                  Comment


                  • #10
                    Re: Eerste huwelijk

                    net zoals bleuspics zou ik graag de originele onbewerkte foto wel eens willen zien
                    ik probeer...
                    mijn Fijsboecq en mijn flickr

                    Comment

                    Working...
                    X