Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Parijs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Parijs

    Wat vinden jullie ervan?

  • #2
    Re: Parijs

    Weet niet, achtergrond een beetje flets, mis een eigenlijk wat kleur. Was misschien leuker geweest als de metro erbij op had gestaan.

    Puur persoonlijk, maar de onderzijde van Pont de Bir-Hakeim vind ik mooier dan de bovenkant.
    NIKON D90 | Sigma 17-50 f2.8 OS | Nikkor 50 f1.8 | Sigma AF 70-300 APO Super Macro II | Nikon MB-D80 |Nikon SB600| Sony DSC-HX60V | MeFoto A1350 | http://www.parijsmijnstad.nl

    Comment


    • #3
      Re: Parijs

      Mag jij daar staan? Brr dangereus, ik volg Chris. (Alleen weet ik niet hoe die onderkant eruit ziet.)
      facebook
      Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

      Comment


      • #4
        Re: Parijs

        @jill.tje
        zoiets als dit
        NIKON D90 | Sigma 17-50 f2.8 OS | Nikkor 50 f1.8 | Sigma AF 70-300 APO Super Macro II | Nikon MB-D80 |Nikon SB600| Sony DSC-HX60V | MeFoto A1350 | http://www.parijsmijnstad.nl

        Comment


        • #5
          Re: Parijs

          Denk dat je de achtergrond teveel hebt willen verscherpen door het contrast hoog op te trekken.
          Met de f 4,2 zit je met een tekort aan scherptediepte. Een lagere s ( nu 1/500sec) en een kleiner diafragma ware beter geweest.
          Photography is an art of observation.

          Comment


          • #6
            Re: Parijs

            Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk bericht
            Denk dat je de achtergrond teveel hebt willen verscherpen door het contrast hoog op te trekken.
            Met de f 4,2 zit je met een tekort aan scherptediepte. Een lagere s ( nu 1/500sec) en een kleiner diafragma ware beter geweest.
            hier ben ik het met pixxel eens,
            jammer dat de lucht is uitgebrand, een mooie heldere blauwe lucht had ik beter gevonden denk ik.
            is het mijn idé af held de boel wat af naar linkerzijde van de foto?

            groetjes
            renske

            Comment


            • #7
              Re: Parijs

              Het meeste is hier reeds geschreven en aan de hand van de gemaakte opmerkingen zou je er toch nog zoiets kunnen van maken.
              Wat rechtgezet, de gebouwen via niveaus wat opgepept en er een andere hemel op geplaatst, en het teveel aan blauw wat geminderd.
              Een superplaat zal het echter niet meer worden vrees ik.
              Als ik de link terug moet verwijderen geef je me maar een seintje.
              Groetjes
              Last edited by Guest17; 30 november 2012, 15:00.

              Comment


              • #8
                Re: Parijs

                compositie is goed, maar de belichting en scherpte is minder, en niet veel te verbeteren
                mvg Wilfried

                7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

                Comment


                • #9
                  Re: Parijs

                  Hier ga ik wel met de meerderheid mee, vooral de achtergrond stoort mij zoals bij de meeste commentaren.
                  Renée

                  Comment


                  • #10
                    Re: Parijs

                    Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk bericht
                    ......
                    Met de f 4,2 zit je met een tekort aan scherptediepte. Een lagere s ( nu 1/500sec) en een kleiner diafragma ware beter geweest.
                    en mee eens.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #11
                      Re: Parijs

                      Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                      Het meeste is hier reeds geschreven en aan de hand van de gemaakte opmerkingen zou je er toch nog zoiets kunnen van maken.
                      Wat rechtgezet, de gebouwen via niveaus wat opgepept en er een andere hemel op geplaatst, en het teveel aan blauw wat geminderd.
                      Een superplaat zal het echter niet meer worden vrees ik.
                      Als ik de link terug moet verwijderen geef je me maar een seintje.
                      Groetjes
                      hahahha het kijkt een heel stuk prettiger

                      Comment


                      • #12
                        Re: Parijs

                        De door u bewerkte foto is idd veel beter, mijn photoshop talenten zijn spijtig genoeg nog nie verstaand genoeg om dit zelf te kunnen, maar daa wordt aan gewerkt!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Parijs

                          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                          Het meeste is hier reeds geschreven en aan de hand van de gemaakte opmerkingen zou je er toch nog zoiets kunnen van maken.
                          Wat rechtgezet, de gebouwen via niveaus wat opgepept en er een andere hemel op geplaatst, en het teveel aan blauw wat geminderd.
                          Een superplaat zal het echter niet meer worden vrees ik.
                          Als ik de link terug moet verwijderen geef je me maar een seintje.
                          Groetjes
                          De door u bewerkte foto is idd veel beter, mijn photoshop talenten zijn spijtig genoeg nog nie verstaand genoeg om dit zelf te kunnen, maar daa wordt aan gewerkt!

                          Comment


                          • #14
                            Re: Parijs

                            Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
                            Mag jij daar staan? Brr dangereus, ik volg Chris. (Alleen weet ik niet hoe die onderkant eruit ziet.)
                            Ik stond nog net op het einde van het perron, dus geen gevaar voor mij

                            Comment

                            Working...
                            X