Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zonder woorden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zonder woorden

    1.


    2.


    3. voor liefhebbers in kleur.

    Last edited by Loeky; 29 november 2012, 14:46.

  • #2
    Re: Zonder woorden

    ik vind persoonlijk de bewerking iets te , maar het beeld op zich is wel geslaagd

    Comment


    • #3
      Re: Zonder woorden

      Vind de bewerking ook "te..." hard (?), alléé 't is mijne meug niet.
      Beeldopbouw wel geslaagd.
      perman
      canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

      Comment


      • #4
        Re: Zonder woorden

        Moet meteen aan Charlie Chaplin denken. En met hem aan alle zwervers.
        En met alle zwervers ook een beetje aan mezelf. Al zwerf ik meestal maar
        in gedachten. Mooi beeld.

        Comment


        • #5
          Re: Zonder woorden

          wat ik aan woorden tekort kom, is het aan de bewerking te veel.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Zonder woorden

            Een mooi beeld met inhoud, maar ook voor mij iets te hard.
            Groetjes,
            Dominic

            Comment


            • #7
              Re: Zonder woorden

              Bedankt voor het reageren op mijn beeld. Ik wist dat ie nogal opvallend was. Maar ik begon de laatste tijd toch vragen te krijgen. Ik dacht zal het maar deze keer goed benadrukken. Dus viel het op.

              Het beeld dat waarvoor ik zelf kies is die tweede. Maar postte de die eerste.

              @ Doudeke : ja, charlie chaplin. Leuke kerel is me dat. Maar deze man heb ik vooral gefotografeerd om de nadruk te leggen dat er iets mis is met onze maatschappij. Ze dagen meer en meer op en dat is niet normaal. En vrees dat het maar een begin is. Hopelijk komen politicus hier ook soms kijken. Ik vrees dat ze buiten de werkelijkheid leven. Steeds op zoek naar nog meer geld en de mensen worden armer.... met zekere en ernstiger gevolgen voor de toekomst.
              Mijn boodschap is verhoog de koopkracht en de economie zal weer draaien.

              Comment


              • #8
                Im mag wel hopen dat je.hem iets heb aangeboden iets te egen of een warme bak koffie
                Vriendelijk groet ,
                Jessey

                Comment


                • #9
                  Re: Zonder woorden

                  mooie up.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zonder woorden

                    @ Jessey : ik heb iets beters gedaan ik heb hem iets gegeven waar hij een paar dagen mee verder kan.

                    @ Bouk : kijk de gekleurde is ook niet mis.
                    Last edited by Loeky; 29 november 2012, 14:47.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Zonder woorden

                      de derde vind ik de beste......
                      groetjes aline

                      Comment


                      • #12
                        Re: Zonder woorden

                        Persoonlijk ga ik ook voor de kleuren..maar wel met de juiste kleuren
                        perman
                        canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

                        Comment


                        • #13
                          Re: Zonder woorden

                          @ perman : En volgens jou welk zijn de juiste kleuren ? Ik leer graag bij zie je. Ik heb slechts gewone courante bewerkingen uitgevoerd, en een bruine kleurzeem verwijderd. Ik heb zelfs de kleur niet doorgedrukt, wat ik wel met mijn stenen of tegels heb gedaan.
                          Trouwens bij zulk foto kom ik doorgaans niet aan de kleuren.
                          Ik maak immers duidelijk een verschil tussen mijn creatief werk en een gewone foto.

                          bij zw zit het anders : bij het omzetten heb je interest om bepaalde kleuren te accentueren. Dat heb ik in mijn boek over zw fotografie gelezen. Dus doe ik dat dan ook. (maar je sprak toch over de gekleurde versie ?)

                          Comment


                          • #14
                            Re: Zonder woorden

                            Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
                            @ perman : En volgens jou welk zijn de juiste kleuren ? Ik leer graag bij zie je. Ik heb slechts gewone courante bewerkingen uitgevoerd, en een bruine kleurzeem verwijderd. Ik heb zelfs de kleur niet doorgedrukt, wat ik wel met mijn stenen of tegels heb gedaan.
                            Trouwens bij zulk foto kom ik doorgaans niet aan de kleuren.
                            Ik maak immers duidelijk een verschil tussen mijn creatief werk en een gewone foto.

                            bij zw zit het anders : bij het omzetten heb je interest om bepaalde kleuren te accentueren. Dat heb ik in mijn boek over zw fotografie gelezen. Dus doe ik dat dan ook. (maar je sprak toch over de gekleurde versie ?)
                            Wel, ik heb hier op jouw kleurversie gereageerd omdat ik nog nooit grond, aarde gezien heb met een "paarse" schijn...

                            Misschien en ik zeg wel misschien kan dit beter kloppen..geef een gil en ie is weg
                            perman
                            canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

                            Comment


                            • #15
                              Re: Zonder woorden

                              Goed in beeld gebracht,voorkeur voor de tweede,grts,Jozef
                              Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

                              Comment

                              Working...
                              X