Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe minder blaadjes op de grond,

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hoe minder blaadjes op de grond,

    hoe minder je er moet oprakelen...

    Een reeksje.

    f1.8 1/125 iso100








    Bedankt om te kijken.
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

  • #2
    Re: Hoe minder blaadjes op de grond,

    Ik zal heel eerlijk zijn, deze foto's zggen mij heel weinig je hebt hier echt niet een onderwerp die echt in het oog valt.
    Foto 1 - als je nu deze bijsnijdt vanwaar het takje naar boven gaat te beginnen vanuit de linker onderhoek in het vierkant op 900px dan blijft enkel het takje over die diagonaal over de foto loopt en een mooie achtergrond
    Foto 2 - hetzelfde zoals bij 1 maar rechts beginnen onderaan met het derde blaadje en zo tot aan het linkse uitsteekseltje eveneens 920px.
    Foto 3 - mag je weggooien
    Het zijn maar suggesties om zo een beetje inzicht te krijgen in een compositie.
    Ik weet niet of ik hier de voorbeelden mag plaatsen om u een idee te geven

    Het is altijd beter maar 1 foto per keer in te sturen, er wordt gemakkelijke gekeken en commentaar gegeven
    Renée

    Comment


    • #3
      Re: Hoe minder blaadjes op de grond,

      Oorspronkelijk geplaatst door Neirynck Renée Bekijk bericht
      Foto 3 - mag je weggooien
      Haha, bedankt om je reactie Renée, ja ik weet het meestal post ik er maar ééntje.
      Je mag van mij altijd voorbeelden geven. Ik zal er ook nog eens naar kijken.
      facebook
      Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

      Comment


      • #4
        Re: Hoe minder blaadjes op de grond,

        Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
        Haha, bedankt om je reactie Renée, ja ik weet het meestal post ik er maar ééntje.
        Je mag van mij altijd voorbeelden geven. Ik zal er ook nog eens naar kijken.
        Dan zou ik wel uw e-mail adres willlen om de bewerkte foto's door te sturen

        Comment


        • #5
          Re: Hoe minder blaadjes op de grond,

          eerlijk gezegd
          zeggen ook mij deze foto's nix
          ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

          Comment


          • #6
            Re: Hoe minder blaadjes op de grond,

            Haha, is niet erg.
            facebook
            Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

            Comment


            • #7
              Re: Hoe minder blaadjes op de grond,

              Als ik er toch eentje moet kiezen, dan ga ik voor de eerste, maar dan zo gecropt dat de tak in de linker onderhoek begint en dan bovenaan ook nog een stukje af.
              Twee en drie...... neen niet mijn ding.
              Groetjes

              Comment

              Working...
              X