Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

illumination

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • illumination

    wat vinden jullie van deze ?
    shoot gedaan van een kameraad en wat geexperimenteerd met de flitser



    opmerkingen welkom

    update na comments ( heb blauwe en groene vlekjes weg proberen te werken en het aangezicht iets bruiner gemaakt)
    kan het door de beugel ? nabewerking moet ik nog volop leren



    bedankt voor het kijken .
    Last edited by robbi; 29 november 2012, 09:38. Reden: update na comment

  • #2
    Re: illumination

    Comments welkom

    Comment


    • #3
      Re: illumination

      mooie low-key poging, waarbij ik nog iets zou naverscherpen(komt door de verkleining hoor) Van mij mochten de bladeren in de achtergrond nog donkerder, en dan zat je helemaal op LK niveau. Het flitsen geeft wel een apart effect op het lichaam, niet slecht, maar heb je een reflexiescherm rechts gebruikt? Volgens mij niet...

      Comment


      • #4
        Re: illumination

        Oorspronkelijk geplaatst door purmer Bekijk bericht
        mooie low-key poging, waarbij ik nog iets zou naverscherpen(komt door de verkleining hoor) Van mij mochten de bladeren in de achtergrond nog donkerder, en dan zat je helemaal op LK niveau. Het flitsen geeft wel een apart effect op het lichaam, niet slecht, maar heb je een reflexiescherm rechts gebruikt? Volgens mij niet...
        ik zie hier een goed belicht model.
        En zeker geen lowkey
        EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
        https://sites.google.com/view/pdh65/

        Comment


        • #5
          Re: illumination

          Oorspronkelijk geplaatst door PDH65 Bekijk bericht
          ik zie hier een goed belicht model.
          En zeker geen lowkey
          Wel goed Lezen maatje. POGING staat er! Misschien begrijpen we dan elkaar beter. Dus is dit voor mij ook geen LK natuurlijk. Ook af en toe eens een hstgm bekijken.
          Last edited by purmer; 27 november 2012, 22:34.

          Comment


          • #6
            Re: illumination

            Ik ben totaal geen expert in dit soort fotografie maar zie hier wel een knap beeld hoor !
            Groetjes
            Luc
            Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

            Comment


            • #7
              Re: illumination

              Ja, niet mis hoor, maar ik heb het gevoel het gezicht wat onscherp is.
              facebook
              Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

              Comment


              • #8
                Re: illumination

                ik ken hier nix van - en al zeker niet van venten -
                maar ik vind het 'raar' dat de kleur van zijn lichaampje zoveel verschilt met zijn gezicht
                ik probeer...
                mijn Fijsboecq en mijn flickr

                Comment


                • #9
                  Re: illumination

                  Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
                  ik ken hier nix van - en al zeker niet van venten -
                  maar ik vind het 'raar' dat de kleur van zijn lichaampje zoveel verschilt met zijn gezicht
                  Is dat niet omdat die gasten zo'n bruinsprays gebruiken ? Bodybuilders doen altijd voor een wedstrijd e.d.

                  Het komt inderdaad wat raar over
                  Nikon shooter - Samyang fan

                  Comment


                  • #10
                    Re: illumination

                    zou de blauwe puntjes uit de bladeren weghalen.

                    vind de belichting goed en dergelijke ook, maar de setting klopt hier niet voor mij.
                    setting van boom en blaadjes zijn me te soft voor deze kerel, had hem hier liever gezien ergens in een urbex setting, oude fabriek of dergelijke.

                    bij dit soort fotografie moet het voor mij kloppen en dat doet het hier niet.
                    denk dat je hier wel een model hebt waar veel uit te halen is.

                    grtz david

                    Comment


                    • #11
                      Re: illumination

                      Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
                      zou de blauwe puntjes uit de bladeren weghalen.

                      vind de belichting goed en dergelijke ook, maar de setting klopt hier niet voor mij.
                      setting van boom en blaadjes zijn me te soft voor deze kerel, had hem hier liever gezien ergens in een urbex setting, oude fabriek of dergelijke.

                      bij dit soort fotografie moet het voor mij kloppen en dat doet het hier niet.
                      denk dat je hier wel een model hebt waar veel uit te halen is.


                      grtz david
                      ja klopt , ik volg je .
                      ik ben op zoek naar zulke locatie om de foto meer kracht te geven.
                      ik heb hier een hele reeks van gemaakt in het oud kasteel in vosselaar. knappe locatie maar iets te soft voor deze kerel

                      Comment


                      • #12
                        Re: illumination

                        Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
                        ik ken hier nix van - en al zeker niet van venten -
                        maar ik vind het 'raar' dat de kleur van zijn lichaampje zoveel verschilt met zijn gezicht
                        fout van mij , heb te hard richting het aangezicht geflitst denk ik waardoor dit witter toont

                        Comment

                        Working...
                        X