Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shutr

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Shutr

    Moeten wij als members/leden van de vzw het blad Shutr niet gratis in de bus krijgen? Ik zag in de winkel een editie die ik niet ken.....
    groets, Henk
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

  • #2
    Re: Shutr

    Volgens mij vergis je je daarin, bij mijn weten gaat het om het blad "Shoot" wat je gratis krijgt.
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

    Comment


    • #3
      Re: Shutr

      Inderdaad: als lid van de VZW, en lidgeld betaald in de eerste week van januari (want te laat is te laat), ontvang je Shoot. Van een ander tijdschrift heb ik geen weet.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Shutr

        Oh jee Les, inderdaad, het lijkt ook allemaal zo veel op elkaar. Shutr is de opvolger van Raw, en ik ben daar op geabonndeerd... Sorry,ik heb me vergist....
        Henk
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

        Comment


        • #5
          Re: Shutr

          Geen probleem, hoor, Henk, en die vraag hoort ook in dit subforum thuis (in tegenstelling tot je andere vraag, die ik intussen verplaatst heb).
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: Shutr

            probleem met een ab op shutr is dat je bijna vijf euro per nr extra verzendingskosten betaald dan de losse prijs. Voor mij dus geen ab, alhoewel ik het blad wel zal kopen als ik het ergens tegen kom.
            Albums
            Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

            Comment

            Working...
            X