Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe behuizing gezocht + Update dodge en Burn

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe behuizing gezocht + Update dodge en Burn



    1ste update
    2e update


    Dodge & Burn toegepast


    Ik had graag in het bos gebleven maar ......
    vanmiddag even de ruis verminderen.
    Last edited by jessey; 26 november 2012, 22:32.

  • #2
    Re: Nieuwe behuizing gezocht

    leuk maar, misschien had je hem meer van bovenaf kunnen nemen.
    nu geen interactie met de fotograaf.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe behuizing gezocht

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      leuk maar, misschien had je hem meer van bovenaf kunnen nemen.
      nu geen interactie met de fotograaf.
      grt,bouk.
      Klopt helemaal bouk kon hem helaas niet van boven fotograferen dan had ik alleen een afdakje gehad en het was bij een (beelden museum)
      De eigenaar wilde hem niet verplaatsen.

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe behuizing gezocht

        Toch, sympathiek mannetje. Nou lijkt hij inderdaad te dromen van verre reizen, die hij niet kan betalen, want de spaarcenten zijn op en hij heeft een gezin van wel 20 kindertjes en zijn kaboutervrouwtje doet niets anders dan kijven op een of ander kleintje die van de situatie duidelijk wil profiteren. Zelfs zijn kleuren zijn aan het dof worden.

        Vind hem tof. Goed gezien.

        Comment


        • #5
          Re: Nieuwe behuizing gezocht

          Na het lezen van bovenstaand verhaal barst deze kabouter in tranen uit .
          Hier in Kabouter land is het goed geregeld maar eer je daarvoor in aanmerking kan komen zal je toch eerst "2 Apennootjes"moeten kunnen overleggen.

          Comment


          • #6
            Re: Nieuwe behuizing gezocht

            Zal het aan Mandril vragen, ik sta daar nogal op goede voet mee. Maar als als ik nu naar de kabouter kijk heb ik toch de indruk dat hij wat problemen heeft in zijn kabouterland. Zit hij soms in het onderste laatje ? Hij verbleekt.... Het ruis beviel hem toch ietjes beter. Heb met hem te doen.

            Comment


            • #7
              Re: Nieuwe behuizing gezocht

              Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
              Zal het aan Mandril vragen, ik sta daar nogal op goede voet mee. Maar als als ik nu naar de kabouter kijk heb ik toch de indruk dat hij wat problemen heeft in zijn kabouterland. Zit hij soms in het onderste laatje ? Hij verbleekt.... Het ruis beviel hem toch ietjes beter. Heb met hem te doen.
              Als je dat zou willen doen graag

              Comment


              • #8
                Re: Nieuwe behuizing gezocht

                Is al veel beter. Hij fleurt weer op. Ik hoor hem al in de verte weer fluiten. Welk programma gebruik je om het ruis weg te nemen ?

                Comment


                • #9
                  Re: Nieuwe behuizing gezocht

                  Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
                  Is al veel beter. Hij fleurt weer op. Ik hoor hem al in de verte weer fluiten. Welk programma gebruik je om het ruis weg te nemen ?
                  soms p.shop soms noiseware. kan nog niet kiezen

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nieuwe behuizing gezocht

                    Oja, ik gebruik ze ook beide. Voor lichte PS en erge noiseware (maar soms is het ook beter het te laten zoals het is)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nieuwe behuizing gezocht

                      Update toegevoegd

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nieuwe behuizing gezocht

                        fantastisch, hij is zoals hij altijd graag was en is geweest. Het kaboutertje kan nu gerust op beide oren slapen. Dr. PS is erin geslaagd om hem te genezen. Hij is duidelijk in de wolken.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nieuwe behuizing gezocht

                          Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
                          fantastisch, hij is zoals hij altijd graag was en is geweest. Het kaboutertje kan nu gerust op beide oren slapen. Dr. PS is erin geslaagd om hem te genezen. Hij is duidelijk in de wolken.
                          Neen dat komt omdat de mandril dat broodje pindakaas heeft geruild voor een apennootje zo dat de kabouter aanspraak kon maken op de diverse regelingen in kabouterland

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nieuwe behuizing gezocht

                            Ach zit het zoooo. Nu versta ik dat boze telefoontje van Dr. PS : Hij zei me letterlijk, "en jij durf me niet in de steek te laten, he !" Ik was met stomheid geslagen, dat gebeurd wel niet dikwijls. Het was duidelijk en ik wist niet wat hij bedoelde. Jij hebt die duidelijkheid gebracht. Hij heeft immers zijn kans zien voorbijgaan. Eigenlijk kan ik de mandril en de kabouter geen ongelijk geven. Ik moet wel zeggen dat de facturen van DR. PS erg gepeperd zijn.
                            Gelukkig is het tot goed einde gekomen.

                            Comment

                            Working...
                            X