Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mandril

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mandril




    update 1



    Update 2


    F5 1/500 EV-1 Iso 200
    Last edited by jessey; 25 november 2012, 15:28.

  • #2
    Re: Mandril

    Yep, mijn kleurig portret is er, met onschuldig blik, een opspoorneus en natuurlijk bovenal het opvallend figuur. De apestreken heb je gelukkig achtergelaten. Mijn tanden liet je wel niet zien omdat ik momenteel niemand wil bijten en bovendien pas naar de tandarts ben geweest, had een paar rotte tanden.
    Maar ik zou toch nog wat liever een scherpere blik verkrijgen en mijn kleurrijke omhulsel mag ook nog wat opgelicht worden. Dan zal ik het ophangen aan de muur en aan vrienden en vriendinnen laten zien en natuurlijk je naam doorspelen.

    Nou ik wou eens op een andere manier mijn commentaren doorgeven. Ik hoop dat het gelukt is.

    Comment


    • #3
      Re: Mandril

      Haha Loeky, aangenaam om zo te lezen hoor.
      Ik volg je is't goed?
      facebook
      Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

      Comment


      • #4
        Re: Mandril

        Ja mooi verpakt in een omhulsel met een strikie erom heen

        Comment


        • #5
          Re: Mandril

          Haha, je hebt er werk van gemaakt. Dat was je aangeraden. Nou persoonlijk zie ik update 2 het liefst. Hopelijk ben je een niet al te dure fotograaf. Vergeet niet ik moet een hele familie onderhouden, hoeveel weet ik niet meer, ik ben de tel kwijt. Dus hoeveel apenootjes (Tja, we hebben ook onze eigen euro's zie je) moet ik je. Trek de belastingen maar af, daar houden wij, de apen geen rekening mee en neem ze eventueel maar op eigen rekening. Morgen geef ik dan een feest. Nodig alle aapachtigen uit en de fotograaf er bovenop, zodat ik je naam kan doorspelen.
          Nou Artis zal in feeststemming zijn.

          Comment


          • #6
            Re: Mandril

            goeie up, maar ga uit die dierentuin en de wereld in!!!
            mvg Wilfried

            7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

            Comment


            • #7
              Re: Mandril

              maar ga uit die dierentuin en de wereld in!!!
              Wie de mandril ?

              Comment


              • #8
                Re: Mandril

                Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
                Haha, je hebt er werk van gemaakt. Dat was je aangeraden. Nou persoonlijk zie ik update 2 het liefst. Hopelijk ben je een niet al te dure fotograaf. Vergeet niet ik moet een hele familie onderhouden, hoeveel weet ik niet meer, ik ben de tel kwijt. Dus hoeveel apenootjes (Tja, we hebben ook onze eigen euro's zie je) moet ik je. Trek de belastingen maar af, daar houden wij, de apen geen rekening mee en neem ze eventueel maar op eigen rekening. Morgen geef ik dan een feest. Nodig alle aapachtigen uit en de fotograaf er bovenop, zodat ik je naam kan doorspelen.
                Nou Artis zal in feeststemming zijn.
                Dat kost je dan 1 apennootje en sneetje pindakaas

                Comment


                • #9
                  Re: Mandril

                  Dat valt wel mee. Maar het probleem zal meer die pindakaas zijn. Aangezien ik hier in Artis verblijf zou het geen probleem moeten zijn. Zal de bestelling doorgeven. Kleine Jan moet maar dan even op zijn honger blijven, hij is namelijk verzot op pindakaas, als we dat voorgeschoteld krijgen.
                  Nu staat je op onze erelijst.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mandril

                    Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
                    Kleine Jan moet maar dan even op zijn honger blijven, hij is namelijk verzot op pindakaas, als we dat voorgeschoteld krijgen. Nu staat je op onze erelijst.
                    Ach ruil dat broodje dan voor 1 apennootje :P zo blijft kleine jan ook rustig

                    Comment


                    • #11
                      Re: Mandril

                      pffff... niets daarvan, kleine Jan wordt wat dik. Hij moet op regime. En als hij begint te kelen, dan hebben jullie (jij en Brasata, want ze komt hier ook heel veel, jullie zijn mijn Artis hoffotografen) weer voer voor je toestel. Zal hem een ferme tik op zijn blote billen geven. Zo voeden wij ze op. Geloof me ze worden er groot en geleerd van.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Mandril

                        Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
                        pffff... niets daarvan, kleine Jan wordt wat dik. Hij moet op regime. En als hij begint te kelen, dan hebben jullie (jij en Brasata, want ze komt hier ook heel veel, jullie zijn mijn Artis hoffotografen) weer voer voor je toestel. Zal hem een ferme tik op zijn blote billen geven. Zo voeden wij ze op. Geloof me ze worden er groot en geleerd van.
                        kijk eens bij opzoek nieuwe behuizing gezocht

                        Comment

                        Working...
                        X