Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verlopen verleden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verlopen verleden

    .
    .
    .
    .
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

  • #2
    Re: Verlopen verleden

    Ok het is een snapfoto,maar nog foto nog titel is boeiend genoeg om te plaatsen...zelfs hier in beginnershoek.

    Comment


    • #3
      Re: Verlopen verleden

      ik heb bij deze een prullenbak gevoel, sorry
      en jij die op titels soms een aanmerking hebt, wat moet mij ik hier bij voorstellen
      mvg Wilfried

      7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

      Comment


      • #4
        Re: Verlopen verleden

        Leuk.

        Het schokeffect heb je bereikt. Ik vond ook een ('verborgen' maar toch aanwezige) link tussen foto en de titel. Die erg sprekend is. Kan alleen zeggen : Goed gezien.
        Oja, wat ik zo knap vindt is dat voorgrond en achtergrond een samensmeltingseffect vertonen.
        Dat moest je echt goed opmerken.
        De tekst op ‘bord’ spreekt ook, is in evenwicht met de totaliteit van je weergave. (wel een beetje zwaar uitgedrukt maar het zegt wat ik wil zeggen)

        Comment


        • #5
          Re: Verlopen verleden

          Deze foto zegt mij niks, sorry.
          Mvg.

          Comment


          • #6
            Re: Verlopen verleden

            Ach, ik maak ook wel eens een foto waarvan ik achteraf dacht dat ik hem beter niet had kunnen plaatsen. Gedane zaken nemen geen ommekeer dan Titel zegt me wel iets, en daar ben je in gelukt om me te laten zoeken, waarvan ik denk dat dit ook jouw bedoeling is geweest. Ik heb toen de tentoonstelling wel niet bezocht, wat ik achteraf jammer vond.

            Comment


            • #7
              Re: Verlopen verleden

              Tja, deze foto verteld mij niet zo veel.
              Enkel dat het nogmaals benadrukt wordt dat ik geen patatten lust. Of toch niet zo. 't Zijn toch patatten he die op de poster staan?
              facebook
              Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

              Comment


              • #8
                Re: Verlopen verleden

                ik snap er geen ballen van

                Comment


                • #9
                  Re: Verlopen verleden

                  neen, ook nix voor mij
                  ik probeer...
                  mijn Fijsboecq en mijn flickr

                  Comment


                  • #10
                    Re: Verlopen verleden

                    Oorspronkelijk geplaatst door couteauke Bekijk bericht
                    ik snap er geen ballen van
                    Dat is hier ook mijn probleem..... maar Plaatwerker "kennende" komt er wel een uitleg.
                    Hij zit zich waarschijnlijk nu reeds te verkneukelen omwille van het feit dat wij deze niet begrijpen .
                    Groetjes

                    Comment


                    • #11
                      Re: Verlopen verleden

                      De uitleg komt wel............maar de foto, minder
                      Photography is an art of observation.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Verlopen verleden

                        Oorspronkelijk geplaatst door krol Bekijk bericht
                        Ok het is een snapfoto,maar nog foto nog titel is boeiend genoeg om te plaatsen...zelfs hier in beginnershoek.
                        Dank voor uw oordeel. Waarschijnlijk lang en diep over nagedacht.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk bericht
                        ik heb bij deze een prullenbak gevoel, sorry
                        en jij die op titels soms een aanmerking hebt, wat moet mij ik hier bij voorstellen
                        Laat uw fantasie maar gaan, of niet.

                        Oorspronkelijk geplaatst door vosse Bekijk bericht
                        Deze foto zegt mij niks, sorry.
                        Mvg.
                        Moet een foto altijd wat zeggen ? Mag een foto ook gewoon een interessante afbeelding zijn.
                        Ik wil er niets mee zeggen; ik wil alleen iets laten zien. Om te bekijken.

                        Oorspronkelijk geplaatst door purmer Bekijk bericht
                        Ach, ik maak ook wel eens een foto waarvan ik achteraf dacht dat ik hem beter niet had kunnen plaatsen. Gedane zaken nemen geen ommekeer dan Titel zegt me wel iets, en daar ben je in gelukt om me te laten zoeken, waarvan ik denk dat dit ook jouw bedoeling is geweest. Ik heb toen de tentoonstelling wel niet bezocht, wat ik achteraf jammer vond.
                        Het woordje 'ook' is zo fout. Ik denk vooraf.

                        Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
                        Tja, deze foto verteld mij niet zo veel.
                        Enkel dat het nogmaals benadrukt wordt dat ik geen patatten lust. Of toch niet zo. 't Zijn toch patatten he die op de poster staan?
                        Inderdaad, een patat.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                        Dat is hier ook mijn probleem..... maar Plaatwerker "kennende" komt er wel een uitleg.
                        Hij zit zich waarschijnlijk nu reeds te verkneukelen omwille van het feit dat wij deze niet begrijpen .
                        Groetjes
                        Nou, verkneukelen is wat sterk uitgedrukt hoor.

                        Het is een uitsnede van de wereld om mij heen. Zoals wij allemaal doen.
                        Ik doe meestal iets anders dan het volgen van de grote stroom van
                        landschapjes, bosgezichten, blauwe vakantielanden, eigen kinderen,
                        eigen honden en de seizoensgebonden artikelen als paddestoelen,
                        lieveheersbeestjes, vlindertjes en meer.
                        Daarom past het niet in jullie standaardbeeld van Beginnershoek.
                        Van waardering geniet ik.
                        Van kritiek leer ik.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Verlopen verleden

                          Neen plaatwerker niet lang en diep moeten over nadenken voor commentaar te geven op jouw 'foto' maar dat had jij beter gedaan vooraleer je de ontspanknop indrukte

                          Comment


                          • #14
                            Re: Verlopen verleden

                            Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                            Ik doe meestal iets anders dan het volgen van de grote stroom van
                            landschapjes, bosgezichten, blauwe vakantielanden, eigen kinderen,
                            eigen honden en de seizoensgebonden artikelen als paddestoelen,
                            lieveheersbeestjes, vlindertjes en meer.
                            Daarom past het niet in jullie standaardbeeld van Beginnershoek.
                            Affichefotografie? Inderdaad nog niet veel gezien
                            If today was perfect, there would be no need for tomorrow.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Verlopen verleden

                              kijk , ik snap er nog steeds geen ballen van .

                              maar ik wil het wel leren snappen .. snapje?

                              is er iets dat er is dat ik niet zie of is het gewoon wat ik zie en niet meer ?

                              want als deze goed is dan heb ik een HELE goeie

                              Comment

                              Working...
                              X