Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Panasonic DMC FZ10

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Panasonic DMC FZ10

    Hebben er aanwezigen al ervaring met dit toestel en hoe tevreden zij jullie ermee?
    Ik zou dit toestel willen aankopen met een 512mb kaart. Is dit voldoende?
    Neemt het toestel ook bewegende beelden met klank op?
    Zijn de users van het toestel tevreden met de zoom?

    Groetjes,
    Winnetou

  • #2
    Kijk even hier voor wat meer info... http://www.dpreview.com/reviews/specs/Panasonic/panasonic_dmcfz10.asp

    Cam heeft dus een movie mode, maar zonder geluid, verder beperkt tot 320*240 aan 10 fps... Daar kom je dus niet ver mee...

    Qua geheugen: daar heb je nooit genoeg van! Je kunt op internet wel vinden welke bestandsgrootte je krijgt met de verschillende kwaliteitsinstellingen zodat je kunt zien hoeveel pics je op 512mb krijgt...
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

    Comment


    • #3
      er zijn hier nog niet zo lang geleden nog topics over geweest. maak eens gebruik van de zoekfunctie
      site[/URL]

      Comment


      • #4
        Hallo
        Ik heb nu deze panasonic +-3 weken en ik ben zeer tevreden over de prestaties. Ik gebruik hem voornamelijk op de tennis velden en zeer geslaagde foto's. Wel nog maar enkel gebruik op automatisch.
        Ik heb een 256MB cart en deze is goed voor 144 foto's. Om filmpjes met geluid op te nemen kunt U beter een video camera kopen.
        De panasonic is wel handig voor filmpjes maar is daar in feite niet voor gemaakt.
        Groetjes

        Comment


        • #5

          Cam heeft dus een movie mode, maar zonder geluid, verder beperkt tot 320*240 aan 10 fps... Daar kom je dus niet ver mee...
          Dat komt niet overeen met deze tekst:

          The camera can also record motion images (320 x 240 pixel JPEG) in 30 or 10-frames-per-second QuickTime, complete with audio.

          Ook elders las ik dat de video beelden wel met geluid kunnen worden opgenomen en door kunnen gaan voor beelden gemaakt met een camcorder. Op dit formaat weliswaar, maar toch.

          Comment


          • #6
            nou geloof mij voor filpjes is de kwaliteit niks.

            een s7000 maakt 3x zo scherpe opnames aan filmpjes.

            goede camera als je de zoom nodig hebt maar voor een allround camera zijn er betere voor minder.
            FZ10 35-420mm leica lens met IS en een f2.8 all the way
            Canon EOS600d

            Comment


            • #7
              Heb daar ook wat over gelezen en die camera lijkt me in bepaalde opzichten inderdaad te verkiezen, boven de Panasonic, wat niet wegneemt dat vooral de Leica 12x zoom plus stabilisator van die camera uniek is. Maar goed met 6x zoom kom je ook een heel eind.

              Comment

              Working...
              X