Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Handleidingen van canon 7D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Handleidingen van canon 7D

    Ik heb mij vandaag een canon 7D aangekocht.
    En heb over twee redenen mijn twijfels
    1:er zijn nergens boekjes van de handleiding bijgeleverd terwijl op doos staat dat er 3 boekjes aanwezig moeten zijn
    heb de verkoper opgebeld,en hij weet van niets, heb ook ondertussen een mail gestuurd naar Canon zelf maar daar kan ik lang op wachten denk ik.
    Ge kunt toch moeilijk je laptop meenemen met de cd-handleiding om je toestel te leren kennen
    Heeft iemand hetzelfde toestel gekocht met hetzelfde probleem

    2.De verkoper heeft ook de verkeerde doos meegeleverd.
    Ik heb alleen de body gekocht waaronder ik van Canon een 100 euro cashback terugkrijg
    Maar de verkoper heeft mij de doos meegeleverd van een body met lens 15-85 mm waardoor hij een Cashback van 170 euro meeneemt
    Kan iemand mij vertellen wat ik hier mee kan verder voor gaan
    bedankt alvast voor iedereen die mij wil helpen

  • #2
    Re: Handleidingen van canon 7D

    nevermind ...
    I may disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it (Evelyn Beatrice Hall)

    Comment


    • #3
      Re: Handleidingen van canon 7D

      Terug brengen inruilen, het garantie bewijs zit bij de boekjes in het plastic, die heb je waarschijnlijk ook niet.
      Kijk een op youtube bij canon 7d unpacking wat je nog meer mist.

      Comment


      • #4
        Re: Handleidingen van canon 7D

        Je hebt zelf het antwoord al gegeven: je hebt een doos van een 7D en een 15-85 kit en de lens en de boekjes zitten er niet meer in->tussen het eruit halen van de lens en de camera zijn de boekjes eruit gegaan en de leverancier weet van niks?
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

        Comment


        • #5
          Re: Handleidingen van canon 7D

          Rare manier van verkopen

          Comment


          • #6
            Re: Handleidingen van canon 7D

            Sinds de softwareupgrade heeft niemand van de bestaande gebruikers nog een juiste papieren versie.
            Nieuwe handleidingen zijn online beschikbaar.
            Er bestaan printers.

            Comment


            • #7
              Re: Handleidingen van canon 7D

              Oorspronkelijk geplaatst door rikketik Bekijk bericht
              Rare manier van verkopen
              vrij normaal en gebruikelijk, behalve dan de boekjes die moeten met de goede delen mee.
              Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

              Comment


              • #8
                Re: Handleidingen van canon 7D

                Die 15-85 wordt dan apart verkocht: dat zijn dan die zgn. objectieven in een 'witte' doos die je voor iets minder dan de normale prijs kunt kopen.
                Neemt niet weg dat de handleiding (akkoord: niet helemaal up-to-date) ook aanwezig moet zijn in de doos.
                Canon EOS R6 systeemcamera met RF 50 1.8 STM + RF 25-105 F/4 IS 'L' USM, + EF-RF-adapters en een paar heel goede EF 'L' objectieven

                Comment


                • #9
                  Re: Handleidingen van canon 7D

                  Terug naar de winkel.
                  Maar check jij nooit in de winkel wat je koopt?
                  Zelfs bij een 'dozenschuiver' als winkel, check je toch ook de inhoud voordat je de winkel uitloopt???
                  Rinus

                  Comment


                  • #10
                    Re: Handleidingen van canon 7D

                    Frans,Duits , Engels Italiaans. Nederlands boekjes zaten bij mij erbij.
                    Zowel bij 7D, 5D mark III,Canon Mark III altijd erbij gekregen.
                    Ook een CD met pdf om uit te printen.

                    Comment

                    Working...
                    X