Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mengmodus bleken - hoe evenaren in Pixelmator MAC

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • mengmodus bleken - hoe evenaren in Pixelmator MAC

    Hallo,

    Van PSP kende ik de mengmodus bleken, ziet eruit zoals de foto's op onderstaand ontwerpje.
    Ik wens dit nu graag toe te passen op een foto vanuit Lightroom of Pixelmator MAC.
    Maakt niet uit welk van deze programma's.

    Zou er iemand weten als dit enigszins mogelijk is met één van deze twee programma's, zo ja, welke stappen ik moet ondernemen.
    Ben een leekje op dat vlak en heb pixelmator nog maar 2 weken.


    Alvast bedankt voor alle tips en ideeën.

    gr Bie



    Moderator Note: De foto die je hier ZICHTBAAR toont zou niet van jou zijn en is daarom achter een link geplaatst. Bij BD zeggen de regels dat je alleen je EIGEN foto's zichtbaar mag tonen.
    Last edited by LesC; 26 november 2012, 19:15.

  • #2
    Re: mengmodus bleken - hoe evenaren in Pixelmator MAC

    Bestaan er misschien ergens een boek of handleiding van pixelmator waarin het bleken beschreven staat?

    Alvast bedankt voor uw reactie

    Comment


    • #3
      Re: mengmodus bleken - hoe evenaren in Pixelmator MAC

      Ben zelf helemaal niet vertrouwd met het programma.
      Maar als je google-t vind je toch wel wat dingen. Vind hier bv wat tutorials:


      Ik neem aan dat je voldoende Engels verstaat?
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: mengmodus bleken - hoe evenaren in Pixelmator MAC

        Ja hoor, ik ben het Engels machtig.
        Ik ken nog maar enkele beginnersitems van pixelmator maar ben nu reeds helemaal verkocht voor dit programma. Heb het trouwens gisteren voor 13,99 aangeschaft in de online app store. Kost normaal 24,99 ofzo. Toppie!

        Ik lees net op een site dat er een tool bestaat genaamd 'wand' om eenvoudig een voorwerp te selecteren uit een foto.
        Kent iemand deze tool?
        Nog niet tegen gekomen tussen de tutorials...

        Comment


        • #5
          Re: mengmodus bleken - hoe evenaren in Pixelmator MAC

          Een wand is een toverstaf; ook in Photoshop kent men dat.
          Ik heb de indruk dat er hier weinig tot geen Pixelmator-gebruikers zitten, anders had je al meer reactie gehad.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment

          Working...
          X