Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meer in Oostenrijk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Meer in Oostenrijk

    Nog ééntje van een 5 tal jaartjes terug......naam van dit mooie meer kan ik me niet herinneren.






















    Canon 1DmkIIn + Efs 10-22@12mm + CircPol.
    Iso 200 , f16 , 1/25sec.
    Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
    http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

  • #2
    Re: Meer in Oostenrijk

    schoontje
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

    Comment


    • #3
      Re: Meer in Oostenrijk

      Kleuren zijn geweldig.
      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Meer in Oostenrijk

        super beeld

        Comment


        • #5
          Re: Meer in Oostenrijk

          knap hoor

          Comment


          • #6
            Re: Meer in Oostenrijk

            Ik begon uw plaatjes echt al te missen. prachtig deze alles klopt.
            Het klinkt misschien vreemd en ik heb het zelf nog nooit gedaan bij een van mijn afbeeldingen, maar bij deze plaat dacht ik spontaan "als ik deze afbeelding eens spiegel, zou dit dan nog beter ogen? " en ik heb dat eens gedaan en het moet even wennen maar persoonlijk zou ik durven stellen van wel.

            Comment


            • #7
              Re: Meer in Oostenrijk

              Knap beeld. Kleuren zijn top in deze

              Comment


              • #8
                Re: Meer in Oostenrijk

                Mooie kleuren en compositie !
                Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

                Comment


                • #9
                  Re: Meer in Oostenrijk

                  knap plaatje

                  Comment


                  • #10
                    Re: Meer in Oostenrijk

                    Beetje aan de warm roze kant, maar toch een hele mooie hoor.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Meer in Oostenrijk

                      Klassiek mooi.
                      mvg,
                      Eddy
                      Smaken verschillen

                      Comment


                      • #12
                        Re: Meer in Oostenrijk

                        Oorspronkelijk geplaatst door Crispyn Bekijk bericht
                        Ik begon uw plaatjes echt al te missen. prachtig deze alles klopt.
                        Het klinkt misschien vreemd en ik heb het zelf nog nooit gedaan bij een van mijn afbeeldingen, maar bij deze plaat dacht ik spontaan "als ik deze afbeelding eens spiegel, zou dit dan nog beter ogen? " en ik heb dat eens gedaan en het moet even wennen maar persoonlijk zou ik durven stellen van wel.
                        Ik heb eens lang geleden een foto gespiegeld en doe dat nooit meer ...ook al kan het resultaat in veel gevallen veel beter ogen. Ik had toen ook de foto locatie mee vermeld en er is toen een discussie ontstaan dat ik het landschap niet weergaf zoals het er in het echt uit zag. Indien ik 100% zeker zou zijn dat dit Oostenrijks meer redelijk onbekend was bij anderen op een forum dan zou ik het nog wel eens aandurven....maar die zekerheid heb je dus nooit. Er zijn er al die kunnen zien op welk strand je geweest bent aan de hand van een steen of rots. Bedankt voor je reactie...er zit waarheid in.
                        Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
                        http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Meer in Oostenrijk

                          Heel knappe plaat! Ik twijfel alleen een beetje over de helderheid van de voorgrond rechts. Die lijkt me iets te helder...
                          facebook

                          500px

                          Comment


                          • #14
                            Re: Meer in Oostenrijk

                            Heel mooi, die tak en de spar maken het helemaal af. Ik blijf een beetje zoeken naar wat er links nog te zien zou zijn en vraag me dan af hoe die geweest zou zijn in landschap
                            Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                            Groeten
                            Kurt

                            Comment


                            • #15
                              Re: Meer in Oostenrijk

                              Mooie foto ! Ook de compo spreekt me aan !

                              De toppen van de sparren en de bergen hebben precies nog wat donkere sporen van de blending ?

                              Het klopt wat de spiegeling en de kijkrichting betreft, maar ik zal dit ook nooit doen. Dit is de werkelijkheid geweld aandoen omwille van een compositieregel. Als ik echt niet wil dat de compo van rechts naar links loopt, dan neem ik gewoon de foto niet, ipv van hem achteraf te manipuleren.
                              Ik ben daar heel principieel en streng op voor mezelf...
                              www.damafoto.be
                              Facebook Damafoto

                              Comment

                              Working...
                              X