Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2de poging lowkey

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 2de poging lowkey

    EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
    https://sites.google.com/view/pdh65/

  • #2
    Re: 2de poging lowkey

    Dit vind ik echt mooi.
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

    Comment


    • #3
      Re: 2de poging lowkey

      Deze foto is voor mij beter 'low key' dan uw voorgaande.

      Ook wanneer hierbij de schaduwzijde 25% wordt opgelicht (PS-E, lighten
      shadows) is dat mijns inziens nog steeds low key maar toont deze opname
      net even meer detail. Voor een volgende poging zou ik het model vragen
      alle sieraden af te laten en de nagelverf te verwijderen.

      Staat de foto wel voldoende recht ?
      Van waardering geniet ik.
      Van kritiek leer ik.

      Comment


      • #4
        Re: 2de poging lowkey

        Op het scherm komt hij goed over maar dan wel op de donkere achtergrond. Bij de witte achtergrond leek de vloer links een stuk stof en had ik de houtstructuur niet gemerkt. Ik denk ook dat de schaduwen lichtjes opgelicht mogen worden zeker als men dit wil printen.
        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: 2de poging lowkey

          Tjonge jonge, elke foto wordt hier serieus door de molen gehaald. Lol. Al blij dat mijn klanten sneller tevreden zijn.
          Wel één opmerking, als ik een witte achtergrond had gewild dan had ik die wel genomen tijdens het maken v/d foto ;-)
          EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
          https://sites.google.com/view/pdh65/

          Comment


          • #6
            Re: 2de poging lowkey

            Ja dat is de bluts met de buil hier hé. Hier posten is om commentaar vragen en u vraagt......
            O.T ik vind het dit een poging met een knap resultaat!
            vriendelijke groeten, Sien

            Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

            Comment


            • #7
              Re: 2de poging lowkey

              Oorspronkelijk geplaatst door PDH65 Bekijk bericht
              Tjonge jonge, elke foto wordt hier serieus door de molen gehaald. Lol. Al blij dat mijn klanten sneller tevreden zijn.
              Wel één opmerking, als ik een witte achtergrond had gewild dan had ik die wel genomen tijdens het maken v/d foto ;-)
              Ik denk dat Saintlambert de zwarte forumstijl bedoelt in plaats van de witte, en niet de achtergrond van de foto .

              Ik vind het een heel mooie foto, en die juwelen zijn voor mij net een pluspunt. Zo zie je maar!
              Of de schaduwen opgelicht kunnen worden ? Vast wel. Moet dat voor mij ? Eigenlijk niet. Ik vind hem zo wel mooi.
              Voor een afdruk wordt dat inderdaad misschien anders, maar deze is mooi zoals hij is.

              Comment


              • #8
                Re: 2de poging lowkey

                vind em zeker en vast niet slecht, leuke positie en houding van het model.

                sierraden mogen voor mij een volgende keer ook wegblijven want hier hebben ze totaal geen meerwaarde, als het naakt moet dan hebbek het graag volledig naakt of er moet een bedoeling zijn. (mss deze nog wegklonen)

                het licht op haar hand en bovenarm vind ik iets te hard, had het liever even zacht gezien als het licht dat op haar scheen valt.

                zeker een veeeeeeel betere poging dan de eerste.
                lowkey en highkey zijn zeker en vast niet makkelijk, hou dat in het achterhoofd

                Grtz david

                Comment


                • #9
                  Re: 2de poging lowkey

                  mooie foto met juwelen en al
                  ik probeer...
                  mijn Fijsboecq en mijn flickr

                  Comment


                  • #10
                    Re: 2de poging lowkey

                    mooi hoor en die sieraden om houden geeft een zeer mooi beeld.
                    Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6

                    Comment


                    • #11
                      Re: 2de poging lowkey

                      Oorspronkelijk geplaatst door PDH65 Bekijk bericht
                      Tjonge jonge, elke foto wordt hier serieus door de molen gehaald. Lol. Al blij dat mijn klanten sneller tevreden zijn.
                      Wel één opmerking, als ik een witte achtergrond had gewild dan had ik die wel genomen tijdens het maken v/d foto ;-)
                      Onderin het beeld linkerzijde staat BD Classic dit kun je ook veranderen daardoor veranderd het totaalbeeld naar mijn mening

                      Comment

                      Working...
                      X