Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tamron 14mm f/2.8 voor Canon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Canon ] Tamron 14mm f/2.8 voor Canon

    Te Koop:

    Gebruikte Tamron 14mm f/2.8 voor digitale Canon camera’s.
    ( aspherical (IF) 69E made in Japan )

    De 14mm is een extreme groothoek die bijna tegen fish-eye aan zit. Perfect voor landschappen, aparte portretten, makelaars etc.
    AF ( autofocus) en MF ( manual focus) werken beide uitstekend. De f/2.8 lichtsterkte van de lens is een groot voordeel in situaties met minder licht. Het is een goedkope lens, met zeer goede resultaten. Perfect voor mensen die een extreme groothoek willen gebruiken, maar de originele Canon 14mm f/2.8 te duur vinden.

    De lens is intensief gebruikt, maar er is door mij altijd voorzichtig mee om gegaan. Altijd netjes de dop op de achterkant, en aan de voorkant de flexibele stofkap.
    Ik ben niet de eerste eigenaar. Ik heb de lens tweedehands overgenomen van iemand anders.

    Zelf heb ik de lens uitsluitend op mijn Canon EOS 20D gebruikt.

    Zoals al eerder vermeld is de lens gebruikt. Dat is ook te zien. Hij heeft wat krassen (op de zonnekap) , en het plastic raampje bij de scherpstelring is gebarsten. De vorige eigenaar, en ik zelf ook, hebben hier nooit problemen aan ondervonden.

    De lens komt inclusief voor en achter bescherming. Eventueel kan ik op verzoek extra foto’s van de lens, of foto’s gemaakt met deze lens via de e-mail sturen. Bij vragen kunt u ook altijd mailen.
    Eventueel is opsturen van de lens voor mij ook geen probleem.


    Bieden graag via de marktplaats link, pb of e-mail.

    MARKTPLAATS LINK
    Neem anders ook een kijkje op mijn WEBSITE
Working...
X