Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

stone moss

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • stone moss

    Het weer zat niet zo mee, (het was zelfs een beetje aan het regenen) maar in de verte was er een beetje licht.
    Net voldoende voor deze plaat.
    de zon was toen al een tijdje onder.


  • #2
    Re: stone moss

    heel knap! mooi en sereen.
    klein beetje jammer dat er niet meer kleurschakeringen in de lucht zaten maar dat heb je niet te kiezen uiteraard...
    facebook

    500px

    Comment


    • #3
      Re: stone moss

      Het beste uit de situatie gehaald
      Web: http://www.hanscouwenbergh.be
      Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

      Comment


      • #4
        Re: stone moss

        Funny, heb ook al vaak aan deze rotsplaat gestaan.
        Ik vind hem door zijn langgerektheid moeilijk in een compositie passen, ook hier eigenlijk.
        Groeten!

        500px / Facebook

        Comment


        • #5
          Re: stone moss

          Jammer van die horizon, als ik alles boven de horizon weg laat vind ik hem het mooist. Maar ik wil zeker niet gezegd hebben dat het een slecht foto is
          twitter: @kdecaluwe
          Nikon - Mac

          Comment


          • #6
            Re: stone moss

            Niet simpel zo'n compo, persoonlijk zou ik er een vierkante foto van maken met nog een stukje lucht en onderaan een stukje af.
            groeten, Kristof
            Canon EOS 5D mkII

            Comment


            • #7
              Re: stone moss

              Mooi van sfeer en kleur! maar
              Qua compositie had ik die rots misschien liever centraal in beeld gezien. Op deze manier wringt het een beetje.

              groeten
              Jelle
              Flickr

              Comment


              • #8
                Re: stone moss

                knap hoor ; mooie sfeer

                Comment


                • #9
                  Re: stone moss

                  Oorspronkelijk geplaatst door ddboke Bekijk bericht
                  Funny, heb ook al vaak aan deze rotsplaat gestaan.
                  Ik vind hem door zijn langgerektheid moeilijk in een compositie passen, ook hier eigenlijk.
                  Grappig dat je al kan herkennen aan de steen waar het is De comp is inderdaad erg moeilijk , ik heb daar verschillende dingen geprobeerd maar ik bleef maar op m'n honger zitten.
                  Persoonlijk vond ik deze de beste van deze steen .
                  Ik plan in het voorjaar nog eens terug te gaan, met dan hopelijk beter weer, en hopelijk vind ik dan een betere compo . ( al doende leren we )

                  Comment


                  • #10
                    Re: stone moss

                    Vind de kleuren en je langesluitertijd wel passend hier....vierkantige uitsnede was misschien hier wel beter geweest.
                    Heb jij je lucht gesoft? Ziet er niet echt natuurlijk uit....bedoel...weinig details te zien.
                    Gr Pascale
                    Eerlijkheid duurt het langst!!
                    Mijn website: http://www.degrafon.be/

                    Comment


                    • #11
                      Re: stone moss

                      Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
                      Vind de kleuren en je langesluitertijd wel passend hier....vierkantige uitsnede was misschien hier wel beter geweest.
                      Heb jij je lucht gesoft? Ziet er niet echt natuurlijk uit....bedoel...weinig details te zien.
                      Gr Pascale
                      Ik heb die lucht inderdaad iets gesoft ,maar dat was enkel als onderdrukking van een beetje ruis en vooral van plekken op mijn lens.
                      In werkelijkheid was het daar echt wel een egale bewolkte hemel (BAH... )
                      Op het moment van de opname was het ook aan het regenen , recht op mijn lens .
                      Ik had net voor de opname mijn lens gekuist , maar de belichting van 49 seconden was te lang om de regen van mijn lens te houden .
                      Het resultaat was een opname vol met druppels .
                      Het heeft mij nogal serieus wat opkuiswerk gekost , maar het is toch behoorlijk gelukt dacht ik.
                      De opname afsnijden wou ik bewust niet doen , ik werk graag met de verhoudingen zoals ze zijn.
                      Groetjes Jan

                      Comment


                      • #12
                        Re: stone moss

                        val helemaal voor dat streepje licht aan de einder.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • #13
                          Re: stone moss

                          rots en streepje licht vind ik goe
                          water is op bepaalde plaatsen nogal vlekkerig
                          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                          Comment

                          Working...
                          X