Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Onbemand

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Onbemand

    Eentje van een tijd terug, met de FZ18







    Groetjes,
    Dominic

  • #2
    Re: Onbemand

    Das mooi gedaan, en laat de kleuren maar zo Laat je dus niet overhalen om er iets aan te wijzigen wat mij betreft

    Comment


    • #3
      Re: Onbemand

      Oorspronkelijk geplaatst door purmer Bekijk bericht
      Das mooi gedaan, en laat de kleuren maar zo Laat je dus niet overhalen om er iets aan te wijzigen wat mij betreft
      wil er wel nog aan toevoegen dat ik ervoor zou kiezen om die lichtstreep uit het water weg te poetsen.
      eist mij net iets teveel aandacht op, zou zelfs het lichtje nog volledig durven wegdoen.

      verder een hele mooie warme foto.
      knappe compo en kleuren.

      grtz david

      Comment


      • #4
        Re: Onbemand

        Mooi maar idd de streeplicht is ietsje storend!
        vriendelijke groeten, Sien

        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

        Comment


        • #5
          Re: Onbemand

          De lichtstreep doet het hem juist in deze foto. Net iets anders wat men doorgaans zou doen. Hierin is de fotograaf dus bijzonder in zijn beeldvorming, afwijken van doorsnee beeldbepaling. Dit maakt dus de foto juist uniek

          Comment


          • #6
            Re: Onbemand

            Juist

            streepje licht zorgt voor dat extra "leven" in de foto, mijn gedacht

            Schoon man!
            Running is a way of living..

            Comment


            • #7
              Re: Onbemand

              Mij stoort er niets, is mooi zo !
              facebook
              Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

              Comment


              • #8
                Re: Onbemand

                mooi plaatje hoor, maar van mij mag het licht ook uit.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Onbemand

                  Bij zulke kleuren krijg ik steeds zin in een stuk chocolade.
                  Van waardering geniet ik.
                  Van kritiek leer ik.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Onbemand

                    Als je PS hebt moet je eens iets proberen zibro. In PS : Afbeelding - Aanpassingen - Egaliseren.
                    Dit doe ik altijd wanneer ik een sensorvlek meen te ontwaren, en ik zag plots een heel andere foto..... en geen sensorvlek.
                    Volgens sommigen zal dit ietwat of zelfs veel te overdreven zijn, maar ik vind het toch wat hebben dat fel oranje.
                    Benieuwd wat jij er van vindt .
                    Groetjes

                    Comment


                    • #11
                      Re: Onbemand

                      ik vind em goed, met lichtje en .., laat juist zien dat er meer is dan enkel een verlaten bootje

                      Comment


                      • #12
                        Re: Onbemand

                        Bedankt allemaal voor het kijken en de reacties.

                        Ikzelf vond het lichtje een leuk extraatje, en nog net op een leuk punt, daarom heb ik het laten staan.

                        @Plaatwerker, het spijt me dat ik je cholesterol de hoogte in jaag
                        Nee serieus, ik weet dat de kleuren hier niet juist zijn. Hij kwam zo uit het toestel, ik heb enkel gespeeld met contrast, scherpte en oplichting. Ik kon ook de levels aanpassen zodat de kleuren zouden zijn wat ze moeten zijn, maar dan verloor dit beeld al zijn aantrekkingskracht voor mij. Ik vind die oranje zweem hier net romantisch.

                        @Djivan, merci voor de tip, dit kan ik misschien wel eens gebruiken in een van mijn volgende foto's.
                        Ik heb het hier ook even op deze foto geprobeerd. Ik vind het wel mooi, maar net iets erover. De bergen begonnen dan ook wat paars te worden.
                        Groetjes,
                        Dominic

                        Comment


                        • #13
                          Re: Onbemand

                          Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
                          @Djivan, merci voor de tip, dit kan ik misschien wel eens gebruiken in een van mijn volgende foto's.
                          Ik heb het hier ook even op deze foto geprobeerd. Ik vind het wel mooi, maar net iets erover. De bergen begonnen dan ook wat paars te worden.
                          Ik begrijp het wel hoor, want die toepassing dient er zelfs niet voor. Ik kwam er toevallig op uit.
                          De meeste foto's die je op die manier behandelt zijn nadien niet om aan te zien. Deze keer, weeral toevallig, wel.
                          Groetjes

                          Comment


                          • #14
                            Re: Onbemand

                            Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
                            ... @Plaatwerker, het spijt me dat ik je cholesterol de hoogte in jaag
                            Nee serieus, ik weet dat de kleuren hier niet juist zijn. Hij kwam zo uit het toestel, ik heb enkel gespeeld met contrast, scherpte en oplichting. Ik kon ook de levels aanpassen zodat de kleuren zouden zijn wat ze moeten zijn, maar dan verloor dit beeld al zijn aantrekkingskracht voor mij. Ik vind die oranje zweem hier net romantisch. ...
                            Maak je geen zorgen, voor die cholester heb ik uitstekende pillen
                            omdat mijn cardioloog ook vond dat roomboter beter smaakt dan
                            die vervangende gore smeerseltjes.

                            Ik waardeer zulke plaagstootjes wel hoor. Evenzeer waardeer ik de
                            oprechtheid waarmee je je eigen smaak afzet tegen de werkelijkheid.
                            Te vaak wordt er keihard - en mijns inziens tegen beter weten in -
                            beweerd dat de natuur er zo uitzag.
                            Van waardering geniet ik.
                            Van kritiek leer ik.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Onbemand

                              Mooie opname,goed in beeld gebracht,grts,jozef ,
                              Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

                              Comment

                              Working...
                              X