Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oude koffiemolen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Oude koffiemolen

    Vandaag had een collega deze oude koffiemolen mee naar het werk (hij vond de elektrische die we hebben niet fijn genoeg malend). Ik zag er wel iets in om er deze avond thuis vlug een foto van te maken.
    Wat vinden jullie van de foto?



    Camera: Canon EOS 550D
    Lens: Canon EF-S 15/85 IS USM
    ISO: 800
    Focal length: 29 mm
    Aperture: F/8
    Exposure time: 1/4 sec
    Canon Eos 5D mkIV & 7D / EF 16-35 2.8L USM II / EF 24-70 2.8L USM II / EF 70-200 4L IS USM / EX-RT 600 & 430EX II | Sigma 50 1.4 DG HSM Art / 150-600 5-6.3 DG OS HSM Sports | Elinchrome d-lite 2&4 | PocketWizards MiniTT1 & FlexTT5 | Sekonic L-758DR

  • #2
    Re: Oude koffiemolen

    Jammer van de harde schaduw.
    Hoort er niet ook gemalen koffie bij ?
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

    Comment


    • #3
      Het was compromissen maken. Ik wou de omgeving donker. En oorspronkelijk wou ik de lamp die boven de zwarte glazen tafel hangt gebruiken. Maar die werd gespiegeld op het tafelblad. Uiteindelijk een zaklamp gebruikt die ik boven de koffiemolen hield. Maar omdat de molen dan onderaan te weinig verlicht was heb ik de zijkant met het flash lampje van mijn iPhone belicht. Als ik de zaklamp van opzij gebruikte was ook de achtergrond teveel verlicht en dat wou ik juist niet. Misschien had ik de iPhone nog iets lager moeten houden maar daarvoor waren mijn armen te kort ;-)

      Er is inderdaad gemalen koffie aan de voorzijde van de lade, maar uiteindelijk te weinig om het goed te zien op de foto.
      Canon Eos 5D mkIV & 7D / EF 16-35 2.8L USM II / EF 24-70 2.8L USM II / EF 70-200 4L IS USM / EX-RT 600 & 430EX II | Sigma 50 1.4 DG HSM Art / 150-600 5-6.3 DG OS HSM Sports | Elinchrome d-lite 2&4 | PocketWizards MiniTT1 & FlexTT5 | Sekonic L-758DR

      Comment


      • #4
        Re: Oude koffiemolen

        die witte lijn op het tafelblad zou ik verwijderen; geen lelijke foto hoor
        ik probeer...
        mijn Fijsboecq en mijn flickr

        Comment


        • #5
          Re: Oude koffiemolen

          Met uitzondering van dat lijntje vind ik dit mooi en goed gevonden!
          vriendelijke groeten, Sien

          Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

          Comment

          Working...
          X