Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Weemoed

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Weemoed

    Een grijze novemberdag.
    De zomer was dan misschien niet fraai, maar ik denk er toch met weemoed aan terug.
    Tijd om weer even in het archief te duiken.




    Op mijn site staan nu ook de inleiding en de soortengalerij van het onderdeel Kevers.

    Groet,

    Gabriël
    Surf ook eens naar Heuvelstraat 37, mijn site over de biodiversiteit in de tuin.

  • #2
    Re: Weemoed

    inderdaad ik denk er ook aan terug
    maar vind het raar dat er die witte zweem over het vlinder lichaam zit waardoor deze niet geheel zwart is
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

    Comment


    • #3
      Re: Weemoed

      Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
      (…) vind het raar dat er die witte zweem over het vlinder lichaam zit waardoor deze niet geheel zwart is
      Bedankt voor de reactie!
      Die witte zweem was me eigenlijk niet opgevallen.
      Ik zie die nu ook op alle andere foto's van dit exemplaar, hoewel minder uitgesproken.
      Het zal wel aan de belichting liggen. Ik zal er in de toekomst op letten.

      Groet,

      Gabriël
      Surf ook eens naar Heuvelstraat 37, mijn site over de biodiversiteit in de tuin.

      Comment


      • #4
        Re: Weemoed

        Ik volg liliane ook.

        Maar van compo en scherpte is het wel dik in orde hoor !
        Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
        www.myriamvos.jalbum.net of facebook

        Comment


        • #5
          Re: Weemoed

          Dank je wel, Vossie.

          Op je site (www.myriamvos.jalbum.net) staan heel wat prachtige foto's.
          Ik weet niet zo goed waarom, maar je 'spookhuisserie' bezorgde me koude rillingen.

          Groet,

          Gabriël
          Surf ook eens naar Heuvelstraat 37, mijn site over de biodiversiteit in de tuin.

          Comment

          Working...
          X