Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Habemus Papam

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Habemus Papam



    Niet echt mijn ding om witte rook te fotograferen, maar hier ben ik toch wel wat trots op.
    Wat vinden jullie?

    Bart

  • #2
    Re: Habemus Papam

    Ah, zijn we eindelijk af van dat huidige homofobe ultraconservenblik ?

    Even serieus nu, je kader is te crap rechts en je snijdt wat rook af.
    Als abstracte foto is dit niet slecht, maar ik vind em net niet goed genoeg denk ik, maar wel leuk
    Nikon shooter - Samyang fan

    Comment


    • #3
      Re: Habemus Papam

      Ik zou onderaan wat croppen, zodat de rook echt tegen het kader begint, en in tegenstelling tot mijn voorganger Eanx vind ik de ruimte links wat te krap en niet rechts.
      Anders mooi gedaan .
      Groetjes
      Last edited by Guest17; 19 november 2012, 13:16.

      Comment


      • #4
        Re: Habemus Papam

        Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
        Ik zou onderaan wat croppen, zodat de rook echt tegen het kader begint, en in tegenstelling tot mijn voorganger Eanx vind ik de ruimte links wat te krap en niet rechts.
        Ander mooi gedaan .
        Groetjes
        Ik bedoelde links, maar schreef rechts
        Nikon shooter - Samyang fan

        Comment


        • #5
          Re: Habemus Papam

          Toen ik nog rookte, zat ik dikwijls mijn rookpluimpjes te volgen met de muziek, en wentelen zich in alle bochten
          en gaan àltijd mooi mee met het ritme en toonhoogten van de muziek. ()
          Ik vind rookpluimpjes als dit dus facinerend, en deze dus mooi.
          facebook
          Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

          Comment


          • #6
            Re: Habemus Papam

            Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
            Toen ik nog rookte, zat ik dikwijls mijn rookpluimpjes te volgen met de muziek, en wentelen zich in alle bochten
            en gaan àltijd mooi mee met het ritme en toonhoogten van de muziek. ()
            Ik vind rookpluimpjes als dit dus facinerend, en deze dus mooi.
            euh... wAT rookte je???



            ik heb 12 jaar van alles gerookt, wat maar rook produceerde (gewone sigaretten, sigaren, pijp, cigariloos, roltabak... slechts 1x een zwaintje)
            maar Jilltjes resultaat....
            en ik ging nochtans ook op in de muziek hoor ... met m'n maxi-size hoofdtelefoon (ik had alles van Pink Floyd, nog meer dan ik van Purple had) en een liter melk ( echt waar!)

            over de foto: links (voor ons) mocht er idd meer plaats
            maar eigenlijk ben ik zo geen fan van rookfoto's (heb ze ook nog gemaakt hoor)
            ik probeer...
            mijn Fijsboecq en mijn flickr

            Comment


            • #7
              Re: Habemus Papam

              Bedankt voor de reacties. Links is inderdaad een probleem. Het is echter geen gevolg van het croppen, maar de rook kwam gewoon buiten het kader. Ik denk dat ik het buitenste golfje ga proberen weg te 'verven'.
              Ik vooral blij met de vele krulletjes en met de regenboogkleuren in de stam. Deze komen van een zijdelingse spot. De verdere belichting komt van een oeroude metz blitz die onder de rook lag.
              Net zoals noenkelMi is het niet mijn ding, maar ik wou het toch eens proberen.

              Comment


              • #8
                Re: Habemus Papam

                Ik schoot ze zelf Michel, met zo'n blauw bakske.

                Ik had toen eens ergens gelezen dat een ervaren schieter één sigaret schiet in 15 seconden.
                Ik kon het in 8 ! Maar was wel echt snel hoor !
                Om hem er dan af te halen, trok ik gewoon in een klein schietbeweging-rukje aan m'n bakske,
                sigaretje vloog omhoog en ik vangde hem op tussen wijs en middenvinger.
                Dà's kunnen he.
                facebook
                Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                Comment

                Working...
                X