Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Secret wedding

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Secret wedding

    Eerste keer een bruid en bruidegom mogen fotograferen.
    Mysterieuze selectie gekozen, heb ook "blije " foto's hoor, maar wilde die eens tonen









    Bedankt voor te kijken !!
    DE site

  • #2
    Re: Secret wedding

    Zou het kunnen dat je bij deze reeks bewust koos om geen gezichten te tonen en het op die manier mysterieus wilde houden ???
    Bij foto 1 gaat de dame teveel op in de bomen en het bosje. Ok, mysterieus kan het wel zijn, maar er gaat teveel aandacht naar de lege voorgrond althans van mij.
    Twee is ze wellicht haar schoenen aan het bekijken en toevallig haar boeket voor haar gezicht gehouden ?
    Bij drie kon een andere cadrage misschien beter werken ? Eventueel verticaal werken en daardoor nog meer het pad kunnen benadrukken om dan aan te geven dat ze een nieuw en onbekend pad oplopen ?
    Vermoedelijk heb je hier je bewerking gekozen in functie ook van het mysterieuze ? Dit is de keuze van de fotograaf, maar zelf hou ik er niet direct van.
    Om het mysterieus te houden vind ik persoonlijk dat er bij 3 en 2 een beetje teveel open ruimte is in de foto.

    Dit is maar hoe ik dit beeldmateriaal interpreteer hoor. Kan zijn dat ik de bal volledig missla en dat je een totaal andere bedoeling voor ogen had ?
    groeten,
    deka
    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

    Comment


    • #3
      Re: Secret wedding

      Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
      Zou het kunnen dat je bij deze reeks bewust koos om geen gezichten te tonen en het op die manier mysterieus wilde houden ???
      Bij foto 1 gaat de dame teveel op in de bomen en het bosje. Ok, mysterieus kan het wel zijn, maar er gaat teveel aandacht naar de lege voorgrond althans van mij.
      Twee is ze wellicht haar schoenen aan het bekijken en toevallig haar boeket voor haar gezicht gehouden ?
      Bij drie kon een andere cadrage misschien beter werken ? Eventueel verticaal werken en daardoor nog meer het pad kunnen benadrukken om dan aan te geven dat ze een nieuw en onbekend pad oplopen ?
      Vermoedelijk heb je hier je bewerking gekozen in functie ook van het mysterieuze ? Dit is de keuze van de fotograaf, maar zelf hou ik er niet direct van.
      Om het mysterieus te houden vind ik persoonlijk dat er bij 3 en 2 een beetje teveel open ruimte is in de foto.

      Dit is maar hoe ik dit beeldmateriaal interpreteer hoor. Kan zijn dat ik de bal volledig missla en dat je een totaal andere bedoeling voor ogen had ?
      groeten,
      deka
      Bedankt voor je eerlijke reactie. Het bruidspaar heeft de foto's nog niet gezien. We zien wel wat ze er van vinden. Geen enkele foto is in scene gezet. En dit maakt het voor mij nog mooier.

      Over de bewerking valt weinig te zeggen , u like it or u hate it..


      Op naar de volgende dan maar...
      DE site

      Comment


      • #4
        Re: Secret wedding

        Met de kleurensfeer van een teraardebestelling.
        Ver(r)assend.
        Van waardering geniet ik.
        Van kritiek leer ik.

        Comment


        • #5
          Re: Secret wedding

          ik vind het toch wel eens een andere benadering, leuk
          gelukkig voor hen, heb je nog 'gewone' foto's
          indien het enkel deze genre was... mss voor een gothic koppel
          ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

          Comment


          • #6
            Re: Secret wedding

            Je houdt er van of je haat het...... wel ik haat het niet echt, maar het is toch niet mijn ding hoor.
            Groetjes

            Comment

            Working...
            X