Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

reuze stoel + "nieuwe bewerking" update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • reuze stoel + "nieuwe bewerking" update

    wist niet heel goed of ik deze bij landschap of bij macro moest plaatsen ,deze collos is met breedhoek gefotografeerd ,was te groot voor mijn macrolens ,
    het "stoeltje" was +/- 0.50 cm hoog ,bij deze kon ik dan ook mooi de omgeving erbij nemen ,waardoor het ook wat op landschap lijkt

    heb een volledige nieuwe bewerking gemaakt met een combinatie van 3 belichtingen ,zo dat de lucht niet meer zo uitgebrand is en ook een lenscorrectie toegepast om de bomen ietske rechter te krijgen


    eerste versie
    dank voor het kijken
    Last edited by bopatje; 19 november 2012, 21:37. Reden: nieuwe bewerking

  • #2
    Re: reuze stoel

    Zo'n kolos zeg!!! Staat er mooi op maar de compo kan mij minder bekoren. Ik hou nogal van geisolleerde paddootjes daarmee.
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

    Comment


    • #3
      Re: reuze stoel

      Mooie kleurtoon en totaalbeeld.

      Minpuntje, de lucht is wel flink overbelicht en de bomen lijken wat scheef te staan.

      Groeten,
      Eric

      Comment


      • #4
        Re: reuze stoel

        Ja, het is moeilijk om zo'n kolos, goed in beeld te krijgen.
        De paddo's staan er goed scherp op, maar ik volg het minpuntje van extrazone.

        groetjes

        moniq
        groetjes, moniq (BD1321BE)

        A picture paints a thousand words

        Comment


        • #5
          Re: reuze stoel

          Oorspronkelijk geplaatst door extrazone Bekijk bericht
          Minpuntje, de lucht is wel flink overbelicht en de bomen lijken wat scheef te staan.

          Groeten,
          Eric
          Toch wel een belangrijk minpuntje, vind ik.
          Maar verder wel een goede plaat. Met wat nabewerking valt er volgens mij nog veel meer uit te halen.

          Groet,
          Gabriël
          Surf ook eens naar Heuvelstraat 37, mijn site over de biodiversiteit in de tuin.

          Comment


          • #6
            Re: reuze stoel

            Amai, inderdaad een reuze exemplaar en da staat hij er nog helemaal scherp op ook.
            Inderdaad een minpunt je voor e BG, maar mijn aandacht gaat toch direct naar de kolos hoor.
            Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
            www.myriamvos.jalbum.net of facebook

            Comment


            • #7
              Re: reuze stoel

              Oorspronkelijk geplaatst door Niwrad Bekijk bericht
              Toch wel een belangrijk minpuntje, vind ik.
              Maar verder wel een goede plaat. Met wat nabewerking valt er volgens mij nog veel meer uit te halen.

              Groet,
              Gabriël
              heb het eens uitgeprobeerd ,maar dan volledig herbegonnen

              Comment


              • #8
                Re: reuze stoel

                wat een kanjer zeg
                zoooooo groot
                het is een mooi totaal beeld geworden patrick
                Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                Comment


                • #9
                  Re: reuze stoel

                  Ik vind de update in elk geval veel mooier dan de originele versie. Knap gedaan.
                  En het blijft een fantastische paddenstoel!

                  Groet,

                  Gabriël
                  Surf ook eens naar Heuvelstraat 37, mijn site over de biodiversiteit in de tuin.

                  Comment

                  Working...
                  X