Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

"onderdeel" van een camera bestellen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • "onderdeel" van een camera bestellen

    Goeiedag! Voor ik naar Art&Craft stap met m'n vraag, had ik die hier graag eens op het forum gesmeten. Hopelijk zijn er hier mensen die me kunnen helpen.

    Voor een canon 1ds Mark iii zoek ik een van de rubber afdekkapjes, waar de contacten voor bvb de aansluiting voor een synchronisatiekabel zich onder bevinden. Dat kapje heb ik niet (meer) en ik zou dat dus graag ergens aankopen.

    Als ik op internet ga zoeken, vind ik vaak wel mensen die dergelijke onderdelen kunnen bestellen hebben bij canon zelf, maar dat zijn dan Amerikanen die bij Canon USA hun ding vinden. Veel Europese tips kan ik niet vinden.

    En nu dus mijn vraag: zijn er hier al mensen die zo'n klein onderdeeltje van hun camera besteld hebben bij een reseller of rechtstreeks bij Canon? Ik weet dat ik m'n camera ook gewoon ter 'reparatie' zal kunnen opsturen, maar dan ben ik die een aantal weken kwijt en dat lijkt me vrij dwaas voor een rubber kapje dat mij niet belemmert m'n werk te doen.

    Om de critici voor te zijn: waarom ik het dan wil kopen, als het me toch niet belemmert? Wel, ik wil gewoon een volledige camera, zonder mankementen of missende onderdelen (noem het maar autisme). Plus, en misschien is dat onterecht, ik stel me vragen bij de weersbestendigheid van m'n camera als zo'n rubberen afdekking mist.

    Alvast bedankt voor jullie hulp!

  • #2
    Re: "onderdeel" van een camera bestellen

    http://www.prowebstore.nl/webshop/CA...S-1DS-MARK-III en op ebay

    Comment


    • #3
      Re: "onderdeel" van een camera bestellen

      super, dankjewel!

      Comment

      Working...
      X