Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon - wereldwijde garantie op dslr?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • canon - wereldwijde garantie op dslr?

    Ik heb binnenkort de mogelijkheid om een 300D in LA op de kop te tikken. Uit vorige forum posts blijkt dat er geen probleem hiermee is buiten de garantie.
    Sommige mensen beweren dat je bij reparatie in europa steeds een factuur zult krijgen, anderen beweren dat canon een wereldwijde garantie heeft op zijn DSLR toestellen.

    Kan iemand hier aub uitsluitsel over geven? (mensen die zelf geimporteerd hebben bvb)

  • #2
    Als Canon al wereldwijde garantie wil geven, zal het waarschijnlijk op een 1-reeks toestel zijn en niet op een consumer dSLR. Al moet ik wel zeggen dat een paar L-lenzen ook deuren openen bij Canon... Officieel is er in elk geval geen wereldwijde garantie.
    Pieter
    --
    Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

    Comment


    • #3
      Je kan er in de betere zaak in de states wel wereldwijde garantie bijkopen hoor..
      #BD1024BE# ------------------- http://www.sallybelgium.be -------------------
      Canon EOS 6D - Canon EOS 40D - Speedlite 580EX - Canon 24-105L IS - Canon 70-200L IS f2.8 - Canon 100-400L IS - Sigma 12-24 - Sigma 8-16 - Tamron 24-75

      Comment


      • #4
        Originally posted by sallybelgium
        Je kan er in de betere zaak in de states wel wereldwijde garantie bijkopen hoor..
        Dat lees ik ook vaak, maar heeft iemand daar al met succes gebruik van gemaakt in een ander deel van de wereld?
        Pieter
        --
        Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

        Comment


        • #5
          Bedankt voor het antwoord Sally. Heb je dit zelf ook zo gedaan? Ik meen mij een forum post van jou te herinneren hierover.

          Hoeveel kost deze extra garantie en voor hoelang is dit dan?

          Comment

          Working...
          X