Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nu wel een rustpuntje?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nu wel een rustpuntje?

    Hier nog eentje van mijn tochtje gisteren in de mist. Tja, er zijn niet overal interessante compo's en de zon zit niet altijd
    mee, maar vond deze nu ook nog niet zo slecht.
    Het gaat mij ook wel een beetje om de scherpte nu in het geheel, daar ik moeite had of heb met
    landschapsfoto's. Compo kan altijd nog worden bijgestuurd he. (excuses excuses...)
    'k Heb hem in HD formaat gesmeten, vind dat wel mooi ... (Na tipje te krijgen.)

    f13 1/60 iso200



    Knipjesupdate



    In de hoop dat hij scherp genoeg is, bedankt om te kijken.
    Last edited by jill.tje; 16 november 2012, 18:14.
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

  • #2
    Re: Nu wel een rustpuntje?

    Mooi met de paarden Rechts een stukje af zodat de huizen weg zijn en de paarden op een derde komen te staan.
    Photography is an art of observation.

    Comment


    • #3
      Re: Nu wel een rustpuntje?

      Een mooie Jill. Maar had je nu die paarden wat naar links kunnen drijven, dan was er meer evenwicht geweest in de foto. Nu staan ze precies voor het bosje.
      Wat was de titel van die film nu weer...."Paarden in de mist" of "Jill in de mist" of was het toch gorilla's in de mist .
      Met welke lens is deze nu genomen (met je 10-20 ?) ? Nog een vraagje, dat HD formaat, wat is dat in feite, ik ken H(igh) D(efinition) van TV maar als formaat is het me onbekend ?
      Groetjes

      Comment


      • #4
        Re: Nu wel een rustpuntje?

        veel snijden langs alle kanten, dat de paarden een onderwerp worden
        en nog wat sleutelen aan de kleuren, kan wat meer pit verdragen
        mvg Wilfried

        7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

        Comment


        • #5
          Re: Nu wel een rustpuntje?

          Haha, dat woord heb ik van Eddy. HD formaat is 16:9. Vind dat nog wel mooi voor landschap eigenlijk dus ben ik hem nu aan het na-apen hahaha.
          Die film ken ik niet hoor Djivan, maar toneel spelen doe ik wel graag dus als je een regisseur weet? Moet wel met mist zijn he. Ja is met de 10-20 genomen, ik merk
          toch verschil in scherpte hoor bij mijn kitlens, ik focus nu ook zoveel mogelijk in het midden he. Is het scherp genoeg?
          Ik heb die paarden proberen lokken maar 't was alles of niets, en toen ze bij me waren hadden ze er ook niet veel zin in...

          Wielfried ik heb eens geknipt maar 'k weet het zo niet goed...
          facebook
          Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

          Comment


          • #6
            Re: Nu wel een rustpuntje?

            doe mij maar de originele
            ze mochten inderdaad meer links gestaan hebben, maar ja... (ik zet mijn horizonten ook veel pal in't midden)
            ik probeer...
            mijn Fijsboecq en mijn flickr

            Comment


            • #7
              Re: Nu wel een rustpuntje?

              De update, maar de kleuren kloppen niet meer denk ik, zeker van het gras.
              Mvg.

              Comment


              • #8
                Re: Nu wel een rustpuntje?

                Voor mij ook de update, maar precies iets teveel gesatureerd?
                Groetjes,
                Dominic

                Comment


                • #9
                  Re: Nu wel een rustpuntje?

                  Nu heb je het gras 'gifgroen' gemaakt Jill. Daarvan eten en de paarden zullen sterven .
                  Ik heb ook wel nog mijn bedenkingen bij de scherpte....... ofwel moet je misschien die nieuwe lens nog leren kennen, ofwel is het er eentje dat van zijn eigen niet bijster scherp is. Nog een tijdje afwachten dus en zien of ze beter/scherper worden.
                  Groetjes

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nu wel een rustpuntje?

                    Het was een van de eerste foto's met deze lens. Ik heb foto's gezien die met deze lens getrokken zijn, en die waren wauw!
                    Dus... 't Zal wel aan mij liggen.
                    facebook
                    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                    Comment

                    Working...
                    X