Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geglazuurd hoedje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Geglazuurd hoedje






    groetjes Ingrid


  • #2
    Re: Geglazuurd hoedje

    Het hoedje komt goed tot zijn recht tegen die groene BG.

    groetjes

    moniq
    groetjes, moniq (BD1321BE)

    A picture paints a thousand words

    Comment


    • #3
      Re: Geglazuurd hoedje

      Deze spreekt mij eerlijk gezegd minder aan dan de meeste van je 'licht'-beelden en die witte vlek rechtsachter stoort een beetje ook
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: Geglazuurd hoedje

        ingrid in heb al veel betere van je gezien
        hier is het hoedje op het randje van uitgebrand er is bijna geen structuur op kleur meer te zien
        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

        Comment


        • #5
          Re: Geglazuurd hoedje

          bedankt vr jullie eerlijke respons, was vr me zelf ook een twijfel geval
          groetjes Ingrid

          Comment


          • #6
            Re: Geglazuurd hoedje

            Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk bericht
            bedankt vr jullie eerlijke respons, was vr me zelf ook een twijfel geval
            ik kijk al uit naar de volgende

            Comment


            • #7
              Re: Geglazuurd hoedje

              Patrick bedankt
              groetjes Ingrid

              Comment


              • #8
                Re: Geglazuurd hoedje

                Ik vind hem ook niet echt geslaagd. Er straalt zo een sombere sfeer van uit en dat terwijl ik de manier waarop je het licht altijd in je onderwerp vangt zo bewonder. Daarom voor mij een mindere, maar op naar de volgende die waarschijnlijk weer helemaal top zal zijn.
                Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
                www.myriamvos.jalbum.net of facebook

                Comment


                • #9
                  Re: Geglazuurd hoedje

                  Oorspronkelijk geplaatst door Vossie Bekijk bericht
                  Ik vind hem ook niet echt geslaagd. Er straalt zo een sombere sfeer van uit en dat terwijl ik de manier waarop je het licht altijd in je onderwerp vangt zo bewonder. Daarom voor mij een mindere, maar op naar de volgende die waarschijnlijk weer helemaal top zal zijn.

                  Myriam, bedankt, het was ff somber dat moment, blijkbaar ook vr mij
                  bedankt vr je eerlijkheid
                  groetjes Ingrid

                  Comment


                  • #10
                    Re: Geglazuurd hoedje

                    twijfel gevallen plaats ik meestal niet ingrid en toch soms denk ik van......
                    het kon toch wel eens iets zijn
                    en neem je her risico toch

                    Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk bericht
                    bedankt vr jullie eerlijke respons, was vr me zelf ook een twijfel geval
                    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                    Comment

                    Working...
                    X