Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar A3 laten afdrukken ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar A3 laten afdrukken ?

    Hallo, weet er iemand waar ik een foto op A3 kan laten afdrukken.

    Mag online-shop zijn.

    Liefst iemand die hier al ervaring mee had.

    Groeten,

    J.
    johnvde

  • #2
    Onlangs heeft er iemand van het forum ergens 70cm posters laten afdrukken... Lees maar eens een paar dagen terug, dan kom je die zeker tegen...

    Comment


    • #3
      Probeer de Hema site. Ik heb daar 30x40 en 50x70 laten afdrukken en ze zien heel goed uit.
      Groetjes, Blord

      Canon 7D en wat lenzen.

      Comment


      • #4
        Pixum heeft nu ook 50x70 posters in hun aanbod... heb er eentje besteld... 10 euro + verzendkosten... ben benieuwd !
        www.pixum.nl
        Jan
        www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

        Comment


        • #5
          zelfs het kruidvat kan dit
          http://www.kruidvat.be/fotoservice
          NIKON D70 + Nikon 18-200mm VR + NIKON SB-800

          Comment


          • #6
            als ik dan toch een labo laat werken, voor mij is er voorlopg maar één dat aan mijn wensen voldoet : www.photoways.com

            Comment


            • #7
              ...wel niet groter dan 20 x 30 ? Klopt dit ?
              Originally posted by Phille
              als ik dan toch een labo laat werken, voor mij is er voorlopg maar één dat aan mijn wensen voldoet : www.photoways.com


              “Creativity is allowing yourself to make mistakes. Art is knowing which ones to keep.”
              Scott Adams

              Comment


              • #8


                Zelden zo smakelijk gelachen op een eerste werkdag van de week.

                - De eerste poster raadt mij aan. Ter info: ik ben Mirlong's schoonbroer. . Bij mij kwam hij al te rade.
                - De rest raadt adresjes aan die goedkoop zijn (HEMA, Kruidvat, ...) Helaas pindakaas! De kwaliteit is eerder ondermaats. Niet altijd natuurlijk maar ja; ik weet dat deze foto van Mirlong dient te worden afgegeven aan een "klant" (site sponsor dacht ik). Het moet dus ZEKER in orde zijn.
                - En Phille's adresje gaat maar tot 20x30?

                John (Mirlong) is dus nog niet geholpen...

                Persoonlijk raad ik aan een fotowinkel binnen te stappen. De meesten (ook alle spectorwinkels blijkbaar) werken met Agfa en ook daar is het maximum 20x30 ...maaarrrr!... ze weten wel een alternatief adresje waar ze terecht kunnen voor dit soort "special request". Zo stuurde Rainbow Color (Kontich) me naar een fotolabo dichtbij waar ze me konden helpen (Rainbow kon het zelf ook, via een ander labo, maar niet in de tijdspanne die ik wou).


                http://www.theafricabug.com

                Comment


                • #9
                  [QUOTE] Originally posted by markali
                  ...wel niet groter dan 20 x 30 ? Klopt dit ?
                  Originally posted by Phille
                  als ik dan toch een labo laat werken, voor mij is er voorlopg maar één dat aan mijn wensen voldoet : www.photoways.com
                  Neen, dat klopt niet.
                  Ik zit hier naar een 50x70 te kijken die Photoways voor mij heeft afgewerkt. Eén groot nadeel: de bestandsgrootte voor upload is beperkt tot 2MB of zoiets. Voor een 50x70 JPEG betekent dat meer comprimeren dan je zou willen. Niettemin ziet mijn print er goed uit als je hem vanop een metertje bekijkt.
                  Pieter
                  --
                  Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by mirlong1
                    Hallo, weet er iemand waar ik een foto op A3 kan laten afdrukken.

                    Mag online-shop zijn.

                    Liefst iemand die hier al ervaring mee had.

                    Groeten,

                    J.
                    Bij Milo Profi Lab op de Duffelsesteenweg in Kontich ga je snelheid en kwaliteit krijgen. Het zijn vakmensen die voor vakmensen werken. De prijzen zijn ook navenant maar kwaliteit drijft boven hé.
                    Ik heb er vorige week een formaat 28 X 42 cm laten maken en ben zeer tevreden.
                    Je hebt er ook een persoonlijk contact en je kan je wensen bespreken met deze mensen.


                    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                    Comment


                    • #11
                      Kwaliteit, O.K.

                      Maar, zijn die van HEMA of dergelijke dan zo slecht ??

                      Ik wil maar hebben, ik moet daar niet komen aandraven met een poster van 40 euro, als iemand anders het kan voor 10 .

                      Een klein verschil kan je nog verantwoorden, maar 4 x het dubbele

                      J.
                      johnvde

                      Comment


                      • #12
                        Deze misschien
                        http://www.koopjekunst.nl/winkel/default.php?cPath=94

                        Ook op canvas
                        ***Canon 300D * kitlens * ...

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Digipics357

                          Bij Milo Profi Lab op de Duffelsesteenweg in Kontich ga je snelheid en kwaliteit krijgen. Het zijn vakmensen die voor vakmensen werken. De prijzen zijn ook navenant maar kwaliteit drijft boven hé.
                          Ik heb er vorige week een formaat 28 X 42 cm laten maken en ben zeer tevreden.
                          Je hebt er ook een persoonlijk contact en je kan je wensen bespreken met deze mensen.



                          Dit is idd. waar ik mijn 50x70 print heb gedaan. Rainbow Color stuurde me erheen. Geen beperking qua grootte (Mb) van het bestand ook...
                          http://www.theafricabug.com

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by mirlong1
                            Kwaliteit, O.K.

                            Maar, zijn die van HEMA of dergelijke dan zo slecht ??

                            Ik wil maar hebben, ik moet daar niet komen aandraven met een poster van 40 euro, als iemand anders het kan voor 10 .

                            Een klein verschil kan je nog verantwoorden, maar 4 x het dubbele

                            J.
                            John,

                            10€ en 40€ zijn prijzen voor posterformaat (50x70cm) bij respectievelijk HEMA en pro-fotolab. Een A3 zou toch wat minder moeten kosten...
                            http://www.theafricabug.com

                            Comment


                            • #15
                              photoways doet A3 zonder probleem (30x45) en die zijn betaalbaar. Aangezien ik 'echt' wakker lig van juiste kleurreproductie en kwaliteit, en eigenlijk altijd het liefst zelf print, ga ik toch ook soms ten rade bij een labo voor grotere oplages.

                              Ik heb tal van labo's aan m'n eigen testen onderworpen, en ik meng me haast nooit in labo vergelijkingen, maar uit m'n eigen ervaring geput, kan ik enkel maar alleen photoways aanraden, ik heb enkel daar het gevoel dat de manipulatie het meest natuurlijk is, geen overdrven additionele verscherping, beelenhancement, enz ... De kleuren leunen ook 'sterk' aan tov mijn systeem, en dat vind je haast niet in een labo.

                              De meeste labo's replyen als volgt :"mijnheer, ons advies, regel uw monitor af totdat u een vergelijkbaar resultaat hebt met onze prints"

                              whaaaahahahha wat een giller

                              Comment

                              Working...
                              X