Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Road to ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Road to ...

    canon5DIII, 24-105mm, 50mmf1.4, Panasonic TZ-7

    website : www.leonvanham.com

  • #2
    Re: Road to ...

    Een plekje waar ik ooit ook eens naartoe trek. Zeer mooi met die poort. En de bewerking bevalt me ook
    Photography is a way to see the world in detail.
    Fotograaf op rust

    Comment


    • #3
      Re: Road to ...

      Oorspronkelijk geplaatst door corre1980 Bekijk bericht
      Een plekje waar ik ooit ook eens naartoe trek. Zeer mooi met die poort. En de bewerking bevalt me ook
      Mag ik meeeeee ???? Ben jaloers op die mooie plaatsen... En ik maar google maps afsurfen...
      Prachtige foto!
      facebook
      Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

      Comment


      • #4
        Re: Road to ...

        Yup, de bewerking pas hier wel, leuk zo met die rode hekken
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: Road to ...

          compo OK, maar de bewerking doet wat onrealistisch aan.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Road to ...

            Prachtplaat!
            Misschien mag er alleen nog een stukje van de linkerkant weggeknipt worden
            NEX-5 + Sony 18-55 OSS || Canon 60D + Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II LD Asph Canon + Canon 50mm f/1.8 II + Canon 70-200 f4 L
            https://www.flickr.com/photos/mdesmedt/

            Comment


            • #7
              Re: Road to ...

              tof shot
              Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
              Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

              Comment


              • #8
                Re: Road to ...

                Geen plek voor twijfelaars. Erg goed gezien. Grappig dat je met het hek alle drie de paden af kan sluiten ! Is ook wel mijn smaak, dit genre.
                Ik zou het zwart een beetje opvoeren, voor een meer verzadigd beeld.
                Waarschijnlijk was het beter geweest om het linker spoor er ruimer op te zetten. Eraf halen heeft het nadeel, dat de mooie driesprong om zeep is.
                Groeten,
                Johan
                Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                Vriendelijke groeten, Johan

                Comment


                • #9
                  Re: Road to ...

                  Heel mooi de kleurcontrasten en het licht

                  Er mocht voor mij ook wel iets meer pit in zitten.

                  Qua compo vind ik het persoonlijk moeilijk kijken met meerdere lijnen die je het beeld inleiden, waardoor je geen rustpunt vindt.
                  Ik denk dat het al beter zou zijn met de linker weg weg te laten.
                  www.damafoto.be
                  Facebook Damafoto

                  Comment

                  Working...
                  X