Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Den Pier van Blankenberge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Den Pier van Blankenberge

    eens uit andere hoek gezien ...



    Update:

    Last edited by t.billy; 16 november 2012, 13:40. Reden: update foto rekening houdend met comm.
    The quickest way to make money at photography is to sell your camera

  • #2
    Re: Den Pier van Blankenberge

    De witbalans is nogal aan de warme kant, maar ik zie dat je in de avondzon gefotografeerd hebt en eigenlijk passen deze warme tinten wel. Ik stoor me er in ieder geval niet aan !
    Mooie compo ook !

    Ik vind em goed

    Edit: ik kijk nog eens terug en ik zie wel dat je een heel klein beetje last van ghosting hebt op de pier met de persoon die liep (door je lange sluitertijd). Niets erg
    Last edited by Eanx; 13 november 2012, 14:16.
    Nikon shooter - Samyang fan

    Comment


    • #3
      Re: Den Pier van Blankenberge

      Vind ik persoonlijk eentje van de betere die ik de laatste tijd al gezien heb van de Blankenbergse pier. Die kleuren staan me wel aan en mooie compo trouwens
      http://www.photo-patricske.be
      Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

      Comment


      • #4
        Re: Den Pier van Blankenberge

        WOW
        facebook
        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

        Comment


        • #5
          Re: Den Pier van Blankenberge

          Zo zag ik hem nog niet. Staat er mooi op
          Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
          www.myriamvos.jalbum.net of facebook

          Comment


          • #6
            Re: Den Pier van Blankenberge

            Heel mooi standpunt en dito compo, maar mis toch wat scherpte.


            Grtz, RF
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: Den Pier van Blankenberge

              Lange sluitertijd Luc + altijd wind aan zee maakt het niet altijd makkelijk om superscherp beeld af te leveren
              The quickest way to make money at photography is to sell your camera

              Comment


              • #8
                Re: Den Pier van Blankenberge

                kleurencontrast veroorzaakt in de voorgrond minder scherpte, maar compliment voor de creativiteit

                Comment


                • #9
                  Re: Den Pier van Blankenberge

                  Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
                  Lange sluitertijd Luc + altijd wind aan zee maakt het niet altijd makkelijk om superscherp beeld af te leveren
                  Ja William, dat begrijp ik, maar ik heb die wel scherp gekregen met de "Hoogdoorlaatfilter" in Ps.
                  Moet je echt eens proberen want die foto is het waard.


                  Grtz, RF
                  Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                  Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Den Pier van Blankenberge

                    mooie foto kan zo in de toeristenbrochure
                    I put the sexy in dyslexia

                    Comment


                    • #11
                      Re: Den Pier van Blankenberge

                      mooi door het toch wel wat vreemde licht.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #12
                        Re: Den Pier van Blankenberge

                        Bijzonder romantisch zicht op de Pier. Heeft iets van een taart op de
                        verjaardag van een zestien jarig meisje. Mooi.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Den Pier van Blankenberge

                          Aha..... eindelijk die statief met vijfdelige poten binnen zie ik?
                          Mooie plaat man!
                          Visit: http://forum.belgiumdigital.com/f10/...ge-470563.html

                          Comment


                          • #14
                            Re: Den Pier van Blankenberge

                            Billy, van compo en kleur vind ik het zeker niet verkeerd, maar je moet wat "netter" zijn in het shoppen. Het valt (te) erg op aan de vlag boven op het gebouw!
                            Als je er een filter/masker over zet dan moet je voor de afwerking gaan en geen details over het hoofd zien. Links boven heb je (waarschijnlijk bij het clonen) ergens nog een stukje paal meegecloond... :-(

                            Comment


                            • #15
                              Re: Den Pier van Blankenberge

                              Update van foto gepost rekening houdende met comm. van Red falcon en smetje (waarvoor mijn dank aan beiden )
                              - hoogdoorlaatfilter PS erop "losgelaten"
                              - stukje paal weggecloond ... @smetje: die paal staat er in werkelijkheid wel! Maar ik had hem over het hoofd gezien en nu weggecloond
                              - niks aan vlag gewijzigd want die staat ook zo in het oorspronkelijk beeld (door lange sluitertijd kan mss. indruk gewekt zijn dat hieraan "geprutst" is, maar da's dan een verkeerrde indruk hoor)

                              @allen: thanks voor de comm.'s
                              The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                              Comment

                              Working...
                              X