Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Rode Brug

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De Rode Brug

    Achteraan in de diepe kuil , van het Centraal Station in Antwerpen, bevindt zich deze rode metalen brug .
    Moeilijk om mooi in beeld te brengen en na een beetje achter een mooi standpunt te zoeken ben ik tot dit beeld gekomen .
    Graag jullie reactie's waarvoor alvast hartelijk dank





    Groetjes

    Luc
    Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

  • #2
    Re: De Rode Brug

    't Is een beetje druk kijken: hoeken en vlakken , lijnen en doorkijkjes.
    Al bij al vind ik het wel een mooi beeld, omdat de brug duidelijk de meeste aandacht trekt.

    groetjes

    moniq
    groetjes, moniq (BD1321BE)

    A picture paints a thousand words

    Comment


    • #3
      Re: De Rode Brug

      Sjiek shot. Love it!

      Comment


      • #4
        Re: De Rode Brug

        Oorspronkelijk geplaatst door moniq Bekijk bericht
        't Is een beetje druk kijken: hoeken en vlakken , lijnen en doorkijkjes.
        Al bij al vind ik het wel een mooi beeld, omdat de brug duidelijk de meeste aandacht trekt.
        ga mee.
        grt,.bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: De Rode Brug

          Hmm, een moeilijk Luc. Ik herinner me de dag dat ik daar zelf voor de eerste maal stond. Ik werd gek van al de lijnen die in alle richtingen op me af kwamen
          Na een uur vanalles te hebben geprobeerd, zonder echt goed resultaat, ben ik ne koffie gaan drinken. Ik moest de lijnen effe verwerken en op me laten inwerken.
          Waarom ik dit verhaaltje even schrijf is omdat ik bij deze foto dus het gevoeld krijg dat ik had toen ik net aankwam op die plaats
          Maar zoals Moniq ook al zei, je hebt inderdaad gekozen om het meeste aandacht naar de rode brug te laten gaan, maar daardoor staat het linkse gedeelte van het gebouw eigenlijk scheef. Dus als geheel vind ik het deze keer iets minder geslaagd.
          Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
          www.myriamvos.jalbum.net of facebook

          Comment


          • #6
            Re: De Rode Brug

            Oorspronkelijk geplaatst door Vossie Bekijk bericht
            ...ne koffie gaan drinken. Ik moest de lijnen effe verwerken en op me laten inwerken.
            Heb je dan uiteindelijk nog een foto genomen?

            Over de foto, ik vind ook niet echt een rustpunt, maar vind het wel een hele fris ogende foto! 't Is niet mis.
            facebook
            Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

            Comment

            Working...
            X