Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Laagjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Laagjes

    145mm
    f13
    1/125
    iso200
    mvg,
    Eddy

    Smaken verschillen

  • #2
    Re: Laagjes

    na wat langer kijken,.... ja ja, weeral ne nijge goeien

    Comment


    • #3
      Re: Laagjes

      ik ben ook al een paar keer komen kijken,
      wolken en zee(-kleur) heel mooi
      Maar er is iets... Je ne sais quoi ...

      zal nog een paar keer moeten langs komen, denk ik
      ik probeer...
      mijn Fijsboecq en mijn flickr

      Comment


      • #4
        Re: Laagjes

        Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
        ik ben ook al een paar keer komen kijken,
        wolken en zee(-kleur) heel mooi
        Maar er is iets... Je ne sais quoi ...

        zal nog een paar keer moeten langs komen, denk ik
        Ik ook, maar in tegenstelling tot jou vind ik deze niet mooi. Ik heb een raar gevoel bij het water/golven, precies of die zijn oververscherpt en/of werd er enkel op het water één of andere overdreven kleuraanpassing gedaan......
        Benieuwd wat het is dat ons intrigeert, ik ben eerder geneigd te denken aan het laatste, het water geselecteerd een daar overdreven op gewerkt.
        Ik vind het dus één van je mindere, precies of je bent van het pad afgesukkeld de laatste tijd..... of is het doelbewust (aan het experimenteren met allerlei bewerkingen) ?
        Groetjes
        Last edited by Guest17; 12 november 2012, 10:05.

        Comment


        • #5
          Re: Laagjes

          mooi licht en schone lucht.
          mannetje met kite er voor mij te veel aan.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Laagjes

            ik vind het een knappe foto alhoewel dat ik de kleur van de zee vooraan wat raar vind wat bruinig ... misschien is het wel zo in werkelijkheid dat weet ik niet natuurlijk
            als ik naar de foto kijk dan kijk ik eigenlijk eerst naar de parashute die daar wat vreemd hangt ... na langer te kijken vind ik het een rare foto omdat je geen 'touw' ziet tussen de parachute en het karretje ...

            Comment


            • #7
              Re: Laagjes

              Kleuren zijn wel realistisch hoor, al dikwijls zo gezien.
              Knap Eddy.
              Mvg.

              Comment


              • #8
                Re: Laagjes

                Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                Ik ook, maar in tegenstelling tot jou vind ik deze niet mooi. Ik heb een raar gevoel bij het water/golven, precies of die zijn oververscherpt en/of werd er enkel op het water één of andere overdreven kleuraanpassing gedaan......
                Benieuwd wat het is dat ons intrigeert, ik ben eerder geneigd te denken aan het laatste, het water geselecteerd een daar overdreven op gewerkt.
                Ik vind het dus één van je mindere, precies of je bent van het pad afgesukkeld de laatste tijd..... of is het doelbewust (aan het experimenteren met allerlei bewerkingen) ?
                Groetjes
                Niets speciaal gedaan, geen lokale bewerkingen en de kleuren zijn voor mij realistisch.
                Of ik van het pad ben afgesukkeld? Ik wist zelfs niet dat ik op een pad liep. Er zijn alleszins geen experimenten gebeurd.
                Misschien dat je de volgende liever ziet.

                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                mooi licht en schone lucht.
                mannetje met kite er voor mij te veel aan.
                grt,bouk.
                Ik vond dat juist tof (smaken eh)

                Oorspronkelijk geplaatst door couteauke Bekijk bericht
                ik vind het een knappe foto alhoewel dat ik de kleur van de zee vooraan wat raar vind wat bruinig ... misschien is het wel zo in werkelijkheid dat weet ik niet natuurlijk
                als ik naar de foto kijk dan kijk ik eigenlijk eerst naar de parashute die daar wat vreemd hangt ... na langer te kijken vind ik het een rare foto omdat je geen 'touw' ziet tussen de parachute en het karretje ...
                De kleuren zijn realistisch denk ik, zie wekelijks andere kleuren daar. Het touw zie je op groot formaat zelfs maar lichtjes, correcte opmerking.

                Ook de anderen bedankt voor 't kijken en de reacties.
                Mvg,
                Eddy
                Smaken verschillen

                Comment

                Working...
                X