Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Herfst in het Hageland ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Herfst in het Hageland ...

    Hallo, hierbij plaats ik nog eens een plaatje na mijn landschapsjacht vandaag ...

    exif : f14 - 1/40 s - iso 100 - 35 mm


    bedankt voor de feedback

    Anne
    http://www.flickr.com/photos/cbr_lady/

  • #2
    Re: Herfst in het Hageland ...

    Het is niet zover weg, die prachtige kleurspeling, dus had je hier met f9/11 voldoende gehad. Ook je st. is iets te lang, waardoor je mooie blauwe lucht wat kleurloos overkomt. Niettemin een goed voor het oog kijkende compositie Zelf durf ik op deze afstand f4 te gebruiken met relatief snelle st.. Ik zal eens kijken of ik hiervan nog iets in het archief heb. Ok?

    Comment


    • #3
      Re: Herfst in het Hageland ...

      Nee, niets meer, hele map al een tijdje bij het oud papier. Maar, dus resumé: probeer f9/11 en neem een hogere st. Probeer ook met dit soort foto altijd een paar meer te nemen met verschillende instellingen, want dan merk je het vanzelf. Succes

      Comment


      • #4
        Re: Herfst in het Hageland ...

        hey, bedankt

        aangezien ik pas begin .... doe ik momenteel niet alles manueel - wel diafragma - zodat machientje de rest bijstuurt -
        was nog korter gegaan - maar doordat die 'boog' in de aarde wegviel - vond ik de andere versie niet zo mooi

        oei f4 - o.k. - had ik zeker niet aan gedacht 'gezien de afstand' - dit moet ik dus nog echt leren ! merci
        http://www.flickr.com/photos/cbr_lady/

        Comment


        • #5
          Re: Herfst in het Hageland ...

          Oorspronkelijk geplaatst door cbr_lady Bekijk bericht
          hey, bedankt

          aangezien ik pas begin .... doe ik momenteel niet alles manueel - wel diafragma - zodat machientje de rest bijstuurt -
          was nog korter gegaan - maar doordat die 'boog' in de aarde wegviel - vond ik de andere versie niet zo mooi

          oei f4 - o.k. - had ik zeker niet aan gedacht 'gezien de afstand' - dit moet ik dus nog echt leren ! merci
          F4 kan, maar doorgaans gebruiken de meesten f9 tot f11 hier. Succes, en je komt er wel. Maar vooral meerdere foto's van één shot met verschillende instellingen. Succes

          Comment


          • #6
            Re: Herfst in het Hageland ...

            Schone kleurtjes.
            Maar loopt dat landschapje nu af naar links?
            Touch the Earth...Gently
            www.passionsenfrance.com

            Comment


            • #7
              Re: Herfst in het Hageland ...

              mooi
              ik gebruik ook meestal f11 ofzo bij zo'n dingen
              ik probeer...
              mijn Fijsboecq en mijn flickr

              Comment

              Working...
              X