Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De nar

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De nar

    Middeleeuws festivalletje in Berlaar

    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

  • #2
    Re: De nar

    Eens een goed fotografieboek ter hand nemen. Tip: lees eerst het hoofdstuk 'cadreren'.

    Comment


    • #3
      Re: De nar

      Oorspronkelijk geplaatst door Concertfoto Bekijk bericht
      Eens een goed fotografieboek ter hand nemen. Tip: lees eerst het hoofdstuk 'cadreren'.
      Dat u de foto niet goed vindt daar kan ik mee leven. Sarcastische opmerkingen mag u voor uzelf houden.
      Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
      Groeten
      Kurt

      Comment


      • #4
        Re: De nar

        Sarcasme is mij vreemd, ik geef gewoon een tip. Deze foto is banaal, en ze hoort dus niet in een showcase. En de cadrage is nu eenmaal gewoon verschrikkelijk. Maar 't is wel scherp.

        Comment


        • #5
          Re: De nar

          Geen ruzie maken, jongens. Goed, de foto had wellicht vanuit een andere
          hoek, of iets meer afstand, beter kunnen zijn. Maar hij is wat hij is: scherp
          en toont de nar met zijn bazaar aan instrumenten.
          We zouden af en toe allemaal iets van een nar moeten hebben.

          Comment


          • #6
            Re: De nar

            Oorspronkelijk geplaatst door Concertfoto Bekijk bericht
            Eens een goed fotografieboek ter hand nemen. Tip: lees eerst het hoofdstuk 'cadreren'.

            Moet dat dan altijd recht staan??
            Daar staat geen regel op fotografie tenzij je er eentje van maakt

            wat de foto betreft kleurtjes zitten goed
            denk zelfs dat deze het in zwart wit nog beter zou doen ;-)

            Comment


            • #7
              Re: De nar

              Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
              Moet dat dan altijd recht staan??
              Daar staat geen regel op fotografie tenzij je er eentje van maakt

              wat de foto betreft kleurtjes zitten goed
              denk zelfs dat deze het in zwart wit nog beter zou doen ;-)
              Wie had het over recht of scheef? Ik heb het over dat ellendig storende dak in de achtergrond, het gebrek aan kijkruimte, enz... En in zwart-wit blijft dit gegarandeerd een nietszeggende foto die geen enkele emotie losmaakt. Dat is het enige criterium om een foto goed te vinden. Vind ik. Het staat natuurlijk iedereen vrij daar anders over te denken, maar in dat geval is fotografie geen kunst.

              Comment


              • #8
                Re: De nar

                Oorspronkelijk geplaatst door Concertfoto Bekijk bericht
                Wie had het over recht of scheef? Ik heb het over dat ellendig storende dak in de achtergrond, het gebrek aan kijkruimte, enz... En in zwart-wit blijft dit gegarandeerd een nietszeggende foto die geen enkele emotie losmaakt. Dat is het enige criterium om een foto goed te vinden. Vind ik. Het staat natuurlijk iedereen vrij daar anders over te denken, maar in dat geval is fotografie geen kunst.
                Het lijkt me dat deze foto bij jou heel wat emotie los maakt maar niets positief spijtig genoeg. Laat het dan maar los denk ik dan.
                Misschien vind je mijn nieuwe post beter en misschien kan hij de toets van je scherpe kritiek deze keer beter doorstaan, ik hoop het...
                Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                Groeten
                Kurt

                Comment

                Working...
                X