Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

boomknoest

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • boomknoest

    of



    Hier is een update maar ik denk dat ik moet besluiten dat de knoest gewoon van in het begin te krab gekadreerd is
    Last edited by marrepentax; 9 november 2012, 20:55.

  • #2
    Re: boomknoest

    Mooier dan je kokosnootje.
    Klein detailtje, hij staat wat in de linkerbovenhoek gepropt. (De knots of hoe noem je het.)
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

    Comment


    • #3
      Re: boomknoest

      hmm misschien heb je wel gelijk
      zal het gelijk aanpassen

      Comment


      • #4
        Re: boomknoest

        update geplaatst

        Comment


        • #5
          Re: boomknoest

          Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
          Mooier dan je kokosnootje.
          Klein detailtje, hij staat wat in de linkerbovenhoek gepropt. (De knots of hoe noem je het.)
          Je moet dan ook niet alles mooi vinden he.
          Als jij een foto van mij extreem lelijk vindt moet dat ook gezegd worden vind ik.
          Van kritiek leer je nog altijd het meeste.
          Misschien heb je het al gemerkt , maar ik ben dus zéér leergierig

          Comment


          • #6
            Re: boomknoest

            Maar nee, dat zeg ik toch ook helemaal niet, als ik iets echt ''lelijk'' vind, reageer ik ook niet.
            Ik ga dan niet iemands foto afbreken, dan heb je er ook niets aan. Lelijk is nog altijd kwestie van smaak, en ik
            vind dat ook geen gepast woord voor een foto. Ik zou eerder zeggen niet interessant voor mij.
            Ik ben ook leergierig hoor hihi.
            Ik treed je bij, hij is wat te krap geshoten.
            Ik moet er zelf ook altijd op letten om in alle hoekjes van de zoeker te kijken om die teleurstellingen te voorkomen.
            Ben brildrager dus ik heb een halve dag langer werk hahaha !!
            facebook
            Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

            Comment


            • #7
              Re: boomknoest

              Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
              Maar nee, dat zeg ik toch ook helemaal niet, als ik iets echt ''lelijk'' vind, reageer ik ook niet.
              Ik ga dan niet iemands foto afbreken, dan heb je er ook niets aan. Lelijk is nog altijd kwestie van smaak, en ik
              vind dat ook geen gepast woord voor een foto. Ik zou eerder zeggen niet interessant voor mij.
              Ik ben ook leergierig hoor hihi.
              Ik treed je bij, hij is wat te krap geshoten.
              Ik moet er zelf ook altijd op letten om in alle hoekjes van de zoeker te kijken om die teleurstellingen te voorkomen.
              Ben brildrager dus ik heb een halve dag langer werk hahaha !!
              Ik draag geen bril maar heb in mijn zoeker geen raster staan (is er iemand die dat wel heeft).
              Laten we gewoon stellen dat het mijn eigen schuld is dat ie te krap geschoten is

              Comment


              • #8
                Re: boomknoest

                Oorspronkelijk geplaatst door marrepentax Bekijk bericht
                Ik draag geen bril maar heb in mijn zoeker geen raster staan (is er iemand die dat wel heeft).
                Laten we gewoon stellen dat het mijn eigen schuld is dat ie te krap geschoten is
                Met mijn Canon G11 componeer ik voor 99% op het draaibaar schermpje
                en bij de Canon 50D neem ik altijd een beetje overmaat om niet te krap te zitten.
                Van waardering geniet ik.
                Van kritiek leer ik.

                Comment


                • #9
                  Re: boomknoest

                  ikzelf heb al veel mooie boomstammen en zo gefotografeerd
                  maar heb nog nooit 1 mooie foto ervan gemaakt

                  en neen, deze vind ik ook niet mooi

                  ik heb een goeie bril, maar 'k vind de krab nergens
                  ik probeer...
                  mijn Fijsboecq en mijn flickr

                  Comment


                  • #10
                    Re: boomknoest

                    Persoonlijk vind ik deze ook niet mooi, maar zoals hiervoor reeds geschreven, alles is smaak.

                    PS Een gekend kunstschilder uit onze gemeente stond ooit achter mij bij een tentoonstelling van zijn werk toen hij me hoorde zeggen "dat is een mooie".
                    Ik kreeg een tik op mijn schouder waarop de man mij zei "Zeg nooit van een schilderij "het is mooi", maar wel "ik zie het graag"......
                    Man is in de 90 maar nog heel goed bij z'n geest.

                    Groetjes

                    Comment

                    Working...
                    X