Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Autumn

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Autumn


  • #2
    Re: Autumn

    Mooie paddestoel vol met witte stippen sterkpuntgras spriet verwijderen rechts

    Comment


    • #3
      Re: Autumn

      Zeer mooie paddestoel. Ik zou erbij toevoegen om dit even uit te proberen : de paddestoel wat op te lichten en het achtergrondslicht wat te temperen.

      Comment


      • #4
        Re: Autumn

        de steel had ook scherp mogen zijn
        beetje drukke foto
        mvg Wilfried

        7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

        Comment


        • #5
          Re: Autumn

          @Jessey: idd, maar ik heb jammer genoeg geen fotobewerkingsprogramma, dus kan ik hem ook niet bewerken. In een PB heb ik van Loeky een mooie bewerkte versie gekregen en het is idd beter zonder dat sprietje.

          @Loeky: heel hard bedankt voor de tips en jouw versie!

          @Frie01: Druk... Sja, in de herfst is het nu eenmaal een bonte bedoening in een bos. Ik zie dan persoonlijk niet graag gemanipuleerde natuurfoto's.


          Bedankt voor jullie reacties! Ik neem jullie tips mee op mijn volgende uitstap

          Comment


          • #6
            Re: Autumn

            [QUOTE=Skepperken;3711348......idd, maar ik heb jammer genoeg geen fotobewerkingsprogramma, dus kan ik hem ook niet bewerken ....[/QUOTE]

            Ik vrees dat je daar dan rap werk zal moeten van maken, want digitale fotografie is vandaag de dag onlosmakelijke verbonden met één of ander fotobewerkingprogramma.
            Voor sommigen misschien jammer, voor anderen gelukkig....iedereen moet zijn keuze maken.
            Je hebt er zelfs tamelijk goeie die volledig gratis zijn, Gimp bvb.

            Groetjes

            Comment


            • #7
              Re: Autumn

              Mooi scherp, maar het scherpstelpunt lag op de voorzijde van de hoed. Met de f 3.4 kom je dus wat tekort om het steeltje ook scherp te hebben.
              Toch mooie kleuren. Volgende keer een kleiner diafragma gebruiken voor meer scherptediepte.
              Photography is an art of observation.

              Comment


              • #8
                Re: Autumn

                Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                Ik vrees dat je daar dan rap werk zal moeten van maken, want digitale fotografie is vandaag de dag onlosmakelijke verbonden met één of ander fotobewerkingprogramma.
                Voor sommigen misschien jammer, voor anderen gelukkig....iedereen moet zijn keuze maken.
                Je hebt er zelfs tamelijk goeie die volledig gratis zijn, Gimp bvb.

                Groetjes
                Ja, ik weet het, maar ik ga eerst zorgen voor een deftige spiegelreflex, want mijn digi-toestelletje is niet echt top.
                Alvast heel erg bedankt voor je reactie én je leuke tip ivm Gimp.... Eerstdaags is bestuderen

                Groetjes

                Comment


                • #9
                  Re: Autumn

                  Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk bericht
                  Mooi scherp, maar het scherpstelpunt lag op de voorzijde van de hoed. Met de f 3.4 kom je dus wat tekort om het steeltje ook scherp te hebben.
                  Toch mooie kleuren. Volgende keer een kleiner diafragma gebruiken voor meer scherptediepte.

                  Dank je wel voor de goeie tip!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Autumn

                    ik vind de kleuren wel mooi

                    Comment

                    Working...
                    X