Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kijk een salamander !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kijk een salamander !

    1.


    2. zonder lelijke kader.

    Last edited by Loeky; 9 november 2012, 19:56.

  • #2
    Re: Kijk een salamander !

    mooi totaalbeeld met leuk verhaal
    mooi van kleur
    voor mij een geslaagde creatie

    Comment


    • #3
      Re: Kijk een salamander !

      Foto is apart maar leuk, uitgezonderd dat aartslelijke kader.
      Ik zie veel dezelfde gecopieerde steen.
      Scherpte kan beter, alsof je enorm hebt moeten naverscherpen. Mischien is dat in het origineel beter.
      Robby BB
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

      Comment


      • #4
        Re: Kijk een salamander !

        dit is gewoon erg leuk gedaan.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Kijk een salamander !

          Van harte dank voor het komen kijken en schrijven. Update zonder lelijke kader .

          Scherpte kan beter, alsof je enorm hebt moeten naverscherpen. Misschien is dat in het origineel beter.
          Wil je zeggen dat mijn achtergrond niet scherp is ? Dan is het antwoord ik heb het zo gewild. De hoofdpersonages hebben van de gebruikelijke verscherpingsmethode genoten.

          Comment


          • #6
            Re: Kijk een salamander !

            zeer goed ineen gestoken.

            Comment


            • #7
              Re: Kijk een salamander !

              Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
              Van harte dank voor het komen kijken en schrijven. Update zonder lelijke kader .

              Wil je zeggen dat mijn achtergrond niet scherp is ? Dan is het antwoord ik heb het zo gewild. De hoofdpersonages hebben van de gebruikelijke verscherpingsmethode genoten.
              Nee ik heb het niet over de achtergrond maar de figuren zijn wat over the top wat betreft scherpte
              Robby BB
              Minder tijd achter de computer
              Is meer tijd achter de camera

              Comment


              • #8
                Re: Kijk een salamander !

                Bedoel je dan omdat er veel detail te zien is ? Ik heb niet meer verscherpt dan ik normaal bij alle foto's doe. Deze voorwerpen zijn heel gedetailleerd ontworpen, nl. voor educatieve doeleinden. Een succes voor verzamelaars en leerkrachten. Deze dino's zijn van papo en de laatste tijd maakt papo ze soms beter dan sleich. Persoonlijke mening he.
                Deze dino's kunnen zelfs hun kaken bewegen. Zeer goed om eventuele filmpjes van te maken. De overige bewegingen, zou photoshop moeten bewerkstelligen. Maar dat doe ik nu nog niet. Het Spijtige is dat ze worden steeds duurder worden in aankoop.

                Is de pop ook over ? Dan is er inderdaad een probleem. Want die kreeg dezelfde behandeling als de overige figuren.

                Comment


                • #9
                  Re: Kijk een salamander !

                  ik vind het weer knap gevonden loeky..vind m weer erg leuk..ik ga wel voor je update waar je de verschrping iets getemperd hebt.
                  ik w8 weer op de volgende leuk.

                  grt Ingrid,
                  Niet geschoten is altijd mis!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kijk een salamander !

                    denk ik dat ik een salamander te zien krijg
                    maar hij is mooi

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kijk een salamander !

                      [/QUOTE]..ik ga wel voor je update waar je de verscherping iets getemperd hebt[/QUOTE]
                      Nou dan is het probleem denk ik, opgelost. Ik vermoed dat de oorzaak van die verscherping bij mijn Coreldraw programma ligt. Bij mijn weten, heb ik gewoonweg deze update opgeladen in Coreldraw, een kadertje errond geplaatst en dan terug naar PS om het geheel te verkleinen en door te sturen. Het is dezelfde prent hoor. Niets aan gedaan. Tot nu toe nooit problemen gehad. Misschien zit de reden bij het feit dat de prent, verkleind is. Een andere reden kan ik momenteel niet bedenken.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Kijk een salamander !

                        Hoi Loeky.

                        kijk een salamander Kijk en kijk nog eens het is een T. Rex. die zou ik echt niet willen tegen komen.
                        ik ga voor de update. Ik zou maar gaan rennen ze hebben zo te zien honger

                        Verhaallijn "run forest run"
                        Creativiteit

                        Comment


                        • #13
                          Re: Kijk een salamander !

                          Kijk en kijk nog eens het is een T. Rex
                          juist het is Baby TRex dat Nino ziet. Maar hij beseft het niet.
                          Ik denk als we terug zouden keren in de tijd, wij voor datzelfde zouden komen te staan. De gevaren zullen we niet goed kunnen inschatten. Ook al hebben we in onze bibliotheek boekjes vol over allerlei dieren. Komen we er voor te staan, staan we voor een raadsel. Laat staan of we weten of ze giftig zijn, gevaarlijk of niet....
                          Dat was mijn bedoeling met deze bewerkte fotos.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Kijk een salamander !

                            fotografie is een toffe hobby, prorbeer eens!!
                            mvg Wilfried

                            7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

                            Comment


                            • #15
                              Re: Kijk een salamander !

                              mocht je in Nederland geraken ga dan eens langs bij de Dierenpark in Amersfoort daar hebben ze een Dinobos

                              Comment

                              Working...
                              X