Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Met een druppelkrans

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Met een druppelkrans

    Mycena




    Ps: hier is de zwart-wit versie
    Facebook
    Flickr
    500px

  • #2
    Re: Met een druppelkrans

    Prachtig die druppelkrans rond de hoed.
    Ik zou er onderaan nog een stukje durven afdoen.

    groetjes

    moniq
    groetjes, moniq (BD1321BE)

    A picture paints a thousand words

    Comment


    • #3
      Re: Met een druppelkrans

      Oorspronkelijk geplaatst door moniq Bekijk bericht
      Prachtig die druppelkrans rond de hoed.
      Ik zou er onderaan nog een stukje durven afdoen.

      groetjes

      moniq
      volg hier
      knap contrast, mooie BG en compo
      groetjes Ingrid

      Comment


      • #4
        Re: Met een druppelkrans

        dit kleine ding staat er mooi op
        maar vind de vlekken in de voorgrond licht storend
        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

        Comment


        • #5
          Re: Met een druppelkrans

          Ik vind hier de afwerking niet zo goed gelukt...
          Photography is a way to see the world in detail.
          Fotograaf op rust

          Comment


          • #6
            Re: Met een druppelkrans

            Oorspronkelijk geplaatst door moniq Bekijk bericht
            Prachtig die druppelkrans rond de hoed.
            Ik zou er onderaan nog een stukje durven afdoen.
            Ik volg ook, Wel erg fraai hoor die druppeltjes.
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: Met een druppelkrans

              even terug uit de la gehaald om je te feliciteren met je verjaardag vandaag
              Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
              Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

              Comment


              • #8
                Re: Met een druppelkrans

                De afwerking is inderdaad iets minder geslaagd wat vooral opvalt rondom het hoedje van de paddo.
                Die witte vlekken in voorgrond zou ik ook verwijderen want ze nemen iets teveel aandacht weg.
                Maar het is wel een prachtig exemplaar dat je hebt gespot en die druppeltjes maken het nog knapper.
                Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
                www.myriamvos.jalbum.net of facebook

                Comment


                • #9
                  Re: Met een druppelkrans

                  Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
                  even terug uit de la gehaald om je te feliciteren met je verjaardag vandaag
                  Ik dacht meteen daaraan toen ik deze zag haha.

                  Mooie foto, van mij zou hij wel nog wat scherper mogen.
                  facebook
                  Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Met een druppelkrans

                    Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
                    even terug uit de la gehaald om je te feliciteren met je verjaardag vandaag
                    Dank je wel Liliane!

                    Oorspronkelijk geplaatst door Vossie Bekijk bericht
                    De afwerking is inderdaad iets minder geslaagd wat vooral opvalt rondom het hoedje van de paddo.
                    Die witte vlekken in voorgrond zou ik ook verwijderen want ze nemen iets teveel aandacht weg.
                    Maar het is wel een prachtig exemplaar dat je hebt gespot en die druppeltjes maken het nog knapper.
                    Ik heb een beetje zitten foefelen in Photoshop, maar ik doe dat niet zo veel en ik ben er niet zo goed in.
                    't Waren nogal moeilijke omstandigheden: grijs bewolkt, in een bos, een heel klein onderwerp en ik heb geen statief. Dus dat werd een hoge iso wat dan natuurlijk leidt tot ruis. Die heb ik proberen weg te werken maar blijkbaar niet goed genoeg.
                    Die witte vlek zal ik een der deze dagen als ik wat tijd heb (examens...) eens op een minder amateuristische wijze proberen verwijderen Vreemd dat zo een dingen bij m'n eigen foto's niet opvallen terwijl als ik er nu naar kijk (foto is al een paar maanden oud) dan vraag ik me af waarom ik die vlek toen helemaal niet storend vond
                    En over de scherpte: ik vermoed dat de omstandigheden en gebrek aan een statief iets te moeilijk waren om hem mooi scherp te krijgen...

                    Hier is er nog een foto van, ik weet niet of deze beter is qua scherpte?
                    Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.


                    (Ik was op zoek naar paddenstoelen en bij het afbreken van een stok hout van een rottende boomstam zaten deze verstopt aan de binnenkant en 't was er blijkbaar vochtig, was een leuke verassing )
                    Facebook
                    Flickr
                    500px

                    Comment

                    Working...
                    X