Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

als je mooi gaat zitten krijg je een koekje!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • als je mooi gaat zitten krijg je een koekje!

    hier weer een van mij.
    ik heb niets gedaan aan de achtergrond..deze vlieg zat op een mooie witte achtergrond.
    maar er is iets met deze vlieg..ben benieuwd of jullie dat zien..ik heb zelf aan de vlieg niets veranderd.

    grt Ingrid,







    Last edited by braxsata; 7 november 2012, 16:29.
    Niet geschoten is altijd mis!

  • #2
    Re: als je mooi gaat zitten krijg je een koekje!

    wow deze vlieg is mooi scherp.
    Is de vlieg misschien een pootje kwijt? ik tel er namelijk maar 5
    canon 550D - 18-55mm lens- 55-250mm lens- externe flitser 430 ex ii

    Comment


    • #3
      Re: als je mooi gaat zitten krijg je een koekje!

      Vind dit een superbeeld, goed voor de Hof!
      vriendelijke groeten, Sien

      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

      Comment


      • #4
        Re: als je mooi gaat zitten krijg je een koekje!

        Als ik thuis ben komen de kleuren vast beter uit, Ik zie nu geen witte achtergrond dat is nu alleen blauw.
        Zie wel veel Details

        Comment


        • #5
          Re: als je mooi gaat zitten krijg je een koekje!

          Spijtig van sommige fouten in de achtergond (zichtbare bewerkingen) Maar die vergeef ik je graag bij het zien van alle details in je onderwerp.
          perman
          canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

          Comment


          • #6
            Re: als je mooi gaat zitten krijg je een koekje!

            Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
            Spijtig van sommige fouten in de achtergond (zichtbare bewerkingen) Maar die vergeef ik je graag bij het zien van alle details in je onderwerp.


            ik ben benieuwd wat jij ziet dan..ik heb totaal niets gedaan aan de achtergrond..hij komt zo de camera uit

            grt Ingrid,
            Niet geschoten is altijd mis!

            Comment


            • #7
              Re: als je mooi gaat zitten krijg je een koekje!

              Oorspronkelijk geplaatst door braxsata Bekijk bericht
              ik ben benieuwd wat jij ziet dan..ik heb totaal niets gedaan aan de achtergrond..hij komt zo de camera uit

              grt Ingrid,
              Aan/onder de bil (?) van zijn rechter achterpoot bijvoorbeeld. Is dit geen veeg van een penseel (in de vorm van een F)? Als ik mis ben sory.
              perman
              canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

              Comment


              • #8
                Re: als je mooi gaat zitten krijg je een koekje!

                Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
                Aan/onder de bil (?) van zijn rechter achterpoot bijvoorbeeld. Is dit geen veeg van een penseel (in de vorm van een F)? Als ik mis ben sory.

                ik zie het al wat er is gebeurd..ik ben denkelijk uitgeschoten met me blur tool of dergelijke..en ik zie zelf nog wat door het iets draaien van de foto..ik ga vanavond ff update neerzetten.
                goed gezien hoor.

                grt Ingrid.
                Niet geschoten is altijd mis!

                Comment


                • #9
                  Re: als je mooi gaat zitten krijg je een koekje!

                  Oorspronkelijk geplaatst door braxsata Bekijk bericht
                  ik zie het al wat er is gebeurd..ik ben denkelijk uitgeschoten met me blur tool of dergelijke..en ik zie zelf nog wat door het iets draaien van de foto..ik ga vanavond ff update neerzetten.
                  goed gezien hoor.

                  grt Ingrid.
                  Terwijl je dan toch wijzigingen gaat aanbrengen...Linkerbovenhoek en linkeronderhoek zie je exact rechte lijnen, probeer die ook weg te werken. Enne onder rechts, iets uit het midden, zou ik dat (restant druppeltje?) ook wegdoen.
                  perman
                  canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

                  Comment


                  • #10
                    Re: als je mooi gaat zitten krijg je een koekje!

                    Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
                    Terwijl je dan toch wijzigingen gaat aanbrengen...Linkerbovenhoek en linkeronderhoek zie je exact rechte lijnen, probeer die ook weg te werken. Enne onder rechts, iets uit het midden, zou ik dat (restant druppeltje?) ook wegdoen.
                    ik denk dat jij toch wat betere scherm heb dan ik..ik moet helemaal de hilichts naar rechts trekken wil ik het zien wat jij ziet..en die rechte lijnen zie ik nu ook..dat is van de layer eronder die ik gebruikt hebt om hem wat te draaien van de zelfde foto..moet je nagaat wat een scherm doet..ik zie namelijk alleen maar een wit en heel lichtgrijse ondergrond

                    grt Ingrid,
                    Niet geschoten is altijd mis!

                    Comment


                    • #11
                      Re: als je mooi gaat zitten krijg je een koekje!

                      Vlieg is haarscherp, ik weet begot niet hoe je dit doet op 74 mm .
                      Je hebt niks gedaan aan de achtergrond, maar volgens mij er is veel aan gedaan, er is een veeg die perman reeds opmerkte, en ook in drie van de vier hoeken is duidelijk cloon- of plakwerk te zien.
                      Groetjes

                      Comment


                      • #12
                        Re: als je mooi gaat zitten krijg je een koekje!

                        Het is net alsof hij zijn 5de poot al heeft opgepeuzeld, en de 6de nu vastheeft om in zijn mond te proppen.
                        Mooi scherp dat wel, ik meng mij niet in de wel of niet bewerkt - discussie...Maar ik zie ook hier en daar wat...
                        facebook
                        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                        Comment


                        • #13
                          Re: als je mooi gaat zitten krijg je een koekje!

                          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                          Vlieg is haarscherp, ik weet begot niet hoe je dit doet op 74 mm .
                          Je hebt niks gedaan aan de achtergrond, maar volgens mij er is veel aan gedaan, er is een veeg die perman reeds opmerkte, en ook in drie van de vier hoeken is duidelijk cloon- of plakwerk te zien.
                          Groetjes
                          als je terug leest..dan is mijn uitleg al gedaan van de layer eronder..die is van de zelfde foto..meer is is er niet aan gedaan..mocht ik de achtergrond zodanig veranderd hebben zal ik daar ook eerlijk in zijn.
                          er is namelijk niets mis mee als je een achtergrond zou veranderen
                          Niet geschoten is altijd mis!

                          Comment


                          • #14
                            Re: als je mooi gaat zitten krijg je een koekje!

                            Nou titel en houding van vlieg is ferm goed. Vlieg is inderdaad haarscherp. Vermoed dat ze op papier zit, ik wordt nogal afgeleid door het hobbelig reliëf vooraan op vermoedelijk blad. Ik word niet echt warm van de achtergrond. Maar de vlieg is te goed om het van de hand te doen. Dus stel ik voor wat te photoshoppen en met veel geduld, je krijgt een pracht beeld.

                            Comment


                            • #15
                              Re: als je mooi gaat zitten krijg je een koekje!

                              Aangezien ik weinig of geen schaduw zie dacht ik eerst aan glas of melkglas als achtergrond?
                              Knap shot hoor.
                              Groetjes,
                              Dominic

                              Comment

                              Working...
                              X