Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 650 d als back up?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 650 d als back up?

    Hoi
    Nu wil ik mijn eos 1000 vervangen met een andere back up.
    Ik werk met de 60 d als goede Kodak.
    Nu is mijn vraag of ik met de 650d, als back up tevreden ga zijn . Qua prestatie s van het toestel.
    Hij gaat alleszins wel beter zijn als de 1000 d die ik nu liggen heb.
    Grtz canon Joeri
    canon 60d /1000. speedlite 580 ex . canon 100mm2.8f l usm.70-300 canon,17-70sigma
    18 -135 canon.en 18-55 canon ,manfrotto statief.

  • #2
    Re: Canon 650 d als back up?

    Je bent altijd tevreden met een backup camera, want als het goed is gebruik je die nooit.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Canon 650 d als back up?

      Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
      Je bent altijd tevreden met een backup camera, want als het goed is gebruik je die nooit.

      Absoluut !

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Canon 650 d als back up?

        Dat is ook waar . Af en toe ook wel de bedoeling. Om deze ook te gebruiken als ik met 2 lenzen wil werken .
        En niet steeds wil liggen wisselen op 1 body dan.en dan vond ik de 1000 te min.
        canon 60d /1000. speedlite 580 ex . canon 100mm2.8f l usm.70-300 canon,17-70sigma
        18 -135 canon.en 18-55 canon ,manfrotto statief.

        Comment


        • #5
          Re: Canon 650 d als back up?

          als ik het goed voorheb, is de sensor toch dezelfde van de 60 & 650, dus dan zit je met een gelijkwaardig toestel, gewoon een paar andere functies die je meer of minder hebt t.o.v. beide toestellen
          Website: http://www.svisimaging.be

          Comment


          • #6
            Re: Canon 650 d als back up?