Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Exposure Blending

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Exposure Blending

    Hey beste shooters,

    is er onder jullie iemand die mij kan vertellen of er degelijke lectuur voor handen is over exposure blending? Ik bedoel dan het manueel blenden van verschillende opnames in PS, niet de geautomatiseerde Photomatix programma's of de HDR plug in van PS.
    Engels is geen probleem maar ik heb wel het liefst een echt boek in m'n handen.

    Dank je, Kenny

  • #2
    Re: Exposure Blending

    Een van onze zeer gewaardeerde BD-ers (Dama) heeft daar een tutorial aan gewijd. Misschien kun je, in afwachting van geschikte boeken, daar al mee beginnen?
    Forum voor technische discussies die met digitale fotografie te maken hebben, en voor het tonen van fotografische tips & trucs.


    De topic is twee jaar oud, en ik weet niet of alle links nog werken, maar je kunt alvast beginnen lezen!

    Ik herinner me dat ook RUPSELKOPKE, een andere BD-er, eveneens een topic aan het onderwerp gewijd heeft (meer specifiek voor landschapsfoto's):
    Forum voor technische discussies die met digitale fotografie te maken hebben, en voor het tonen van fotografische tips & trucs.
    Last edited by LesC; 5 november 2012, 16:24.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Exposure Blending

      interessante lectuur!

      Comment


      • #4
        Re: Exposure Blending

        Nog een andere manier

        http://forum.belgiumdigital.com/f7/h...rs-389282.html
        Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
        http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

        Comment


        • #5
          Re: Exposure Blending

          Ik wist dat je nog een tutorial had! Uitstekend!
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: Exposure Blending

            Bedankt voor de hulpzame links!
            Ik ga er direct invliegen!

            Comment

            Working...
            X