Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De stervende zwaan

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De stervende zwaan

    Is dit iets??


  • #2
    Re: De stervende zwaan

    Neen. Banaal, melig, slecht gecadreerd, en vooral: geen ziel.

    Comment


    • #3
      Re: De stervende zwaan

      Ieder zijn mening uiteraard. Maar "feel free to do better"...

      Ik heb trouwens van Concertfoto de laatste tijd weinig foto's gezien, enkel commentaar...

      Groeten

      dolf

      Comment


      • #4
        Re: De stervende zwaan

        Ja dat is een beetje harde, slecht geformuleerde kritiek he.
        Ik ken hier niets van echt waar, vind dat hij iets scherper mocht, maar ik ben ook nog maar een beginnertje...
        Groetjes, Jill.
        facebook
        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

        Comment


        • #5
          Re: De stervende zwaan

          Als pro wil ik wel af en toe tijd maken om hier ongezouten commentaar te geven, in de hoop dat eventueel ontluikend talent er wat aan heeft, maar wie foto's van mij wil zien zal één van de publicaties moeten kopen waar ze in staan.

          Comment


          • #6
            Re: De stervende zwaan

            Wat een geluk zeg dat er een verschil is tussen de prof en de amateur... De commentaar zal wellicht in professionele kringen terecht en gefundeerd zijn, wij kunnen er iets van opsteken. Ervaring , techniek, materiaal van de professional zullen hierbij van groot belang zijn.
            Maar voor mij is jouw foto al best genietbaar hoor Dolf. Blijven proberen, en zo lang het leuk blijft is er niets mis mee!
            grtz

            Luc
            verlang niet tot morgen, geniet van vandaag...

            Comment


            • #7
              Re: De stervende zwaan

              Ik mis ook wat scherpte bij deze foto, of het zou zo bedoeld moeten zijn voor de sfeer die je wou opwekken.

              Zelf heb ik zoiets nog niet geprobeerd, dus kan ik op het technisch aspect niet echt meepraten. Ik kan enkel zeggen dat de kleuren mij wel bevalt.

              Het geheel geeft mij iets dromerigs.
              Mvg,
              Rudy Mas
              Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

              Comment


              • #8
                Re: De stervende zwaan

                Ik heb eerst met een kruiwagen een paar ego's naar de kant moeten brengen,
                en toen vond ik het een mooie foto.

                Comment


                • #9
                  Re: De stervende zwaan

                  Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                  Ik heb eerst met een kruiwagen een paar ego's naar de kant moeten brengen,
                  en toen vond ik het een mooie foto.
                  Ik vermoed dat u nu rugklachten heeft ?
                  Kritiek moet kunnen ,doch dit lijkt meer op de grond inboren met een laag beton erover mijn beste concertfoto .

                  Ik vind hem mooi ...

                  Comment


                  • #10
                    Re: De stervende zwaan

                    Ik vind deze foto ook niet zo geslaagd.
                    Er is wat scherpte op het haar en de rest van het lichaam van deze zwaan hangt er wat "plomp" en onscherp aan.
                    De achtergrond is totaal oninteressant. De voorgrond bevat nog wat reflectie maar is te weinig in beeld.

                    Ook dit is een mening van een in deze materie totale leek. Dus, als je ze niet lust ... negeer ze maar.
                    "Just do it !"

                    http://jr52.be/index.html

                    Comment


                    • #11
                      Re: De stervende zwaan

                      Bedankt voor de reacties! Kritiek moet kunnen (dus jr52, ik negeer ze zeker niet) maar moet opbouwend zijn.

                      De foto is bewust wat "soft" gehouden om de sfeer van het ballet weer te geven. Een "stervende zwaan" is nu eenmaal wat plomp en ik kon uiteraard als toeschouwer geen regie-aanwijzingen geven

                      Groeten

                      dolf

                      Comment


                      • #12
                        Re: De stervende zwaan

                        dat bewijst dat ik er niets van ken, ik vind hem mooi,
                        pano zou beter zijn, maar er is sfeer.

                        Comment

                        Working...
                        X