Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De stervende zwaan

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De stervende zwaan

    Is dit iets??


  • #2
    Re: De stervende zwaan

    Neen. Banaal, melig, slecht gecadreerd, en vooral: geen ziel.

    Comment


    • #3
      Re: De stervende zwaan

      Ieder zijn mening uiteraard. Maar "feel free to do better"...

      Ik heb trouwens van Concertfoto de laatste tijd weinig foto's gezien, enkel commentaar...

      Groeten

      dolf

      Comment


      • #4
        Re: De stervende zwaan

        Ja dat is een beetje harde, slecht geformuleerde kritiek he.
        Ik ken hier niets van echt waar, vind dat hij iets scherper mocht, maar ik ben ook nog maar een beginnertje...
        Groetjes, Jill.
        facebook
        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

        Comment


        • #5
          Re: De stervende zwaan

          Als pro wil ik wel af en toe tijd maken om hier ongezouten commentaar te geven, in de hoop dat eventueel ontluikend talent er wat aan heeft, maar wie foto's van mij wil zien zal één van de publicaties moeten kopen waar ze in staan.

          Comment


          • #6
            Re: De stervende zwaan

            Wat een geluk zeg dat er een verschil is tussen de prof en de amateur... De commentaar zal wellicht in professionele kringen terecht en gefundeerd zijn, wij kunnen er iets van opsteken. Ervaring , techniek, materiaal van de professional zullen hierbij van groot belang zijn.
            Maar voor mij is jouw foto al best genietbaar hoor Dolf. Blijven proberen, en zo lang het leuk blijft is er niets mis mee!
            grtz

            Luc
            verlang niet tot morgen, geniet van vandaag...

            Comment


            • #7
              Re: De stervende zwaan