Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Online shops

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Online shops

    Hallo,

    Kan iemand mij een aantal betrouwbare online shops aanbevelen voor de aankoop van een Nikon camera en Tamronlens ?
    En heeft er iemand ervaring met Simply Electronics.net ? Die zijn echt wel goedkoop, maar ze hebben geen shop waar je je aankoop kan gaan afhalen...

    groetjes,

  • #2
    Re: Online shops

    De beste online shop die ik altijd gebruik is deze



    zeer betrouwbaar en ongelooflijke service

    grtz

    Templar
    D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
    Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

    Comment


    • #3
      Re: Online shops

      Ik gebruik deze naar volle te vredenheid. Al ga ik de spullen wel steeds zelf ophalen in de winkel.
      http://www.fotobastiaens.com/fbwebsh...bshopindex.htm
      Canon Eos 5D mkIV & 7D / EF 16-35 2.8L USM II / EF 24-70 2.8L USM II / EF 70-200 4L IS USM / EX-RT 600 & 430EX II | Sigma 50 1.4 DG HSM Art / 150-600 5-6.3 DG OS HSM Sports | Elinchrome d-lite 2&4 | PocketWizards MiniTT1 & FlexTT5 | Sekonic L-758DR

      Comment


      • #4
        Re: Online shops

        Ik ga altijd naar Kamera-express. Ze hebben een online store, maar ik ga altijd naar de winkel in Wilrijk zelf (beetje besparen op verzendkosten). Meestal zie ik dat alles hier het goedkoopste is + een goede service.
        Flickr| FB-pagina: Klik |Instagram: Klik

        D7000 en D750

        Comment


        • #5
          Re: Online shops

          Digicam inderdaad heel erg goed, prima service !!
          facebook
          Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

          Comment


          • #6
            Re: Online shops

            Mijn materiaal komt ook van digicamshop. Goede service en zeer snelle levering.
            Groetjes,
            Dominic

            Comment


            • #7
              Re: Online shops

              Ik ben erg tevreden over Cameranu.nl!
              Altijd snel geleverd en stevig verpakt!
              Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
              Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

              Comment


              • #8
                Re: Online shops

                Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
                Digicam inderdaad heel erg goed, prima service !!
                Niet helemaal akkoord... Zij moesten mij een bedrag van rond de 100€ terugbetalen na mijn aankoop in december 2011. Hun boekhouding had vertraging en hierdoor heb ik dit bedrag (na ontelbare telefoontjes en emails van mij) pas in juli 2012 ontvangen. Als jij dit goede service vindt...
                Daarenboven zijn hun prijzen wat te hoog in vergelijking met de anderen.

                Voor mij nooit geen Coolblue meer!
                70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

                Comment


                • #9
                  Re: Online shops

                  Oorspronkelijk geplaatst door LaurentS Bekijk bericht
                  Niet helemaal akkoord... Zij moesten mij een bedrag van rond de 100€ terugbetalen na mijn aankoop in december 2011. Hun boekhouding had vertraging en hierdoor heb ik dit bedrag (na ontelbare telefoontjes en emails van mij) pas in juli 2012 ontvangen. Als jij dit goede service vindt...
                  Daarenboven zijn hun prijzen wat te hoog in vergelijking met de anderen.

                  Voor mij nooit geen Coolblue meer!
                  Bij de coolblue's en mediamarkten van deze wereld is het altijd oppassen voor grijze produkten of aziatische import of zelfs tweedehands die als nieuw wordt verkocht. Ik koop mijn materiaal in echte fotowinkels. drie waar ik tevreden over ben: grobet, konijnenberg, studio 73.
                  My Website : http://www.ineedair.org
                  Music / Painting / Motion Graphics / Image
                  Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Online shops

                    Bij Coolblue koop ik een scheerapparaat - zeer snel geleverd trouwens.

                    Cameranu is m.i. wel een echte fotowinkel - ook enkel goede ervaringen.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Online shops

                      Forum voor discussies, vragen en antwoorden over objectieven en andere optische toebehoren zoals lenzen en filters. Bijvoorbeeld: Hulp en advies bij aanschaf van een nieuwe lens, problemen bij de bediening of gebruik, etc ...


                      Oordeel zelf. Voors en tegens.
                      Met de vriendelijke groeten, Ruud.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Online shops

                        Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
                        Bij de coolblue's en mediamarkten van deze wereld is het altijd oppassen voor grijze produkten of aziatische import of zelfs tweedehands die als nieuw wordt verkocht. Ik koop mijn materiaal in echte fotowinkels. drie waar ik tevreden over ben: grobet, konijnenberg, studio 73.
                        Dus jij gaat hier beweren dat zij 2dehandsproducten verkopen als nieuw.

                        Ik zou willen dat ik op zo een moment voor hun zou werken als jurist tegen dat ik dan klaar was zou er een heel mooie premie klaarliggen voor mij .
                        Sorry hoor ieder koopt waar hij wil maar dit soort opmerkingen zijn ongepast en zou toch oppassen met deze uitlatingen op een openbaar forum.
                        Cafe praat aan de toog ok maar op een forum ?ik zou niet in je schoenen willen staan als ze jouw willen aanpakken hierover en geloof me dat kunnen ze als je dan niet kan bewijzen dat ze werkelijk grijze import en /of 2dehandsartikelen verkopen als zijnde nieuw heb je een serieus financieel probleem
                        .

                        Comment


                        • #13
                          Re: Online shops

                          Oorspronkelijk geplaatst door LaurentS Bekijk bericht
                          Niet helemaal akkoord... Zij moesten mij een bedrag van rond de 100€ terugbetalen na mijn aankoop in december 2011. Hun boekhouding had vertraging en hierdoor heb ik dit bedrag (na ontelbare telefoontjes en emails van mij) pas in juli 2012 ontvangen. Als jij dit goede service vindt...
                          Daarenboven zijn hun prijzen wat te hoog in vergelijking met de anderen.

                          Voor mij nooit geen Coolblue meer!
                          Ja dat is natuurlijk wel jammer. Ik heb er zelf wel lang getwijfeld, véle revieuws gelezen....
                          En uiteindelijk toch de kans gewaagd. Was tevreden.
                          Jouw ervaring vind ik natuurlijk geen goeie service, maar ik sprak ook voor mijzelf...
                          Kopen via internet is altijd wel een risico denk ik, maar dat is het overal wel een beetje zeker.
                          Het geeft -volgens mij- gewoon een vertrouwlijker gevoel om face to face te staan met iemand.
                          facebook
                          Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Online shops

                            Oorspronkelijk geplaatst door stefan.d Bekijk bericht
                            Dus jij gaat hier beweren dat zij 2dehandsproducten verkopen als nieuw.

                            Ik zou willen dat ik op zo een moment voor hun zou werken als jurist tegen dat ik dan klaar was zou er een heel mooie premie klaarliggen voor mij .
                            Sorry hoor ieder koopt waar hij wil maar dit soort opmerkingen zijn ongepast en zou toch oppassen met deze uitlatingen op een openbaar forum.
                            Cafe praat aan de toog ok maar op een forum ?ik zou niet in je schoenen willen staan als ze jouw willen aanpakken hierover en geloof me dat kunnen ze als je dan niet kan bewijzen dat ze werkelijk grijze import en /of 2dehandsartikelen verkopen als zijnde nieuw heb je een serieus financieel probleem
                            .
                            ja. kan het bewijzen. getuigenissen over tweede hands en import en eigen ervaring aziatische import, die ik dan niet gekocht heb. Zijn nog draadjes hierover geweest op het forum die hetzelfde vertellen. Ik ga niks uit mijn duim zuigen. De drie winkels die ik genoemd heb zijn goed...ook qua prijs. nog lager qua prijs dan ..... je doet maar.
                            My Website : http://www.ineedair.org
                            Music / Painting / Motion Graphics / Image
                            Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                            Comment


                            • #15
                              Re: Online shops

                              Op andere delen van het forum wordt A&C spreekwoordelijk vernoemd als "hofleverancier" van dit forum..... ?!
                              Maar het lijkt me omtrent deze naam vrij stil op deze discussie?!
                              Wie heeft er ervaring met Art&Craft ?

                              ... Of wordt deze winkel net echt bij de online verkopers gerekend?

                              Comment

                              Working...
                              X